حسن جوهرچی:

"جابربن‌حیان" و "غریبانه" با محوریت عاشورایی ماندگار شدند

"حسن جوهرچی" بازیگر تلویزیون در ‌آثار مناسبتی ویژه محرم در آثاری چون "جابرین حیان" و "غریبانه" ایفای نقش کرد.

"حسن جوهرچی" بازیگر مجموعه تلویزیونی "غریبانه" در خصوص تولید ‌آثار مناسبتی به خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: تولید آثار مناسبتی به ویژه آثاری مذهبی بیش از دیگر موضوعات مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد و هر ساله فیلمسازان عرصه هنر برای نشان دادن مظلومیت واقعه عاشورا دست به تولید می‌زنند.

وی افزود: مجموعه‌های تلویزیونی که در ایام محرم ساخته می‌شود علاوه بر مورد توجه قرار گرفتن مخاطبان تاثیرات و نکات آموزنده‌ای هم برای بینندگان دنبال دارد.

وی در خصوص بازی در مجموعه های "غریبانه" و "جابربن حیان" اظهار داشت: سال 84 به کارگردانی "قاسم جعفری" در مجموعه‌ای به نام "غریبانه" بازی کردم این مجموعه به دلیل فضای خون‌آلودش و فدا کردن ارزشهای انسانی تناسب خوبی با ایام محرم داشت و مورد توجه مخاطبان هم قرار گرفت.

وی ادامه داد: در "غریبانه" نقش "جهانگیر فتوحی" را ایفا کردم و به خاطر بهادادن به یکسری از آرزوهای  دنیایی دست به خلافهایی می‌زند که در آن مسیر پسرش را فدا می‌کند.

جوهرچی در خصوص بازیگران این مجموعه تصریح کرد: در این خصوص با بازیگرانی چون حسن اسدی، پرستو صالحی، سعید شیخ زاده، مهدی سلوکی، همبازی بودم و خاطرات بسیار خوبی آن برایم به یادگار مانده است.

وی در مورد مجموعه تلویزیونی "جابربن حیان" بیان کرد: جابربن حیان یکی دیگر از آثار مناسبتی بود که در ایام ماه محرم پخش شد که در این نقش "جابر" را ایفا کردم قصه این مجموعه تلویزیونی در خصوص مظلومیت شیعه و علویان خراسان بود که مورد ستم قرار می‌گرفتند.

وی ادامه داد: تله فیلمی را هم به نام "روشنی صبح دم" را در سال 89 پس از بازگشت از سفر حج بازی کردم که آن هم با محوریت عاشورا بود و در آن نقش پسری عرب را که به دلیل عشقش به دختری وارد کاروان حسین (ع) می‌شود و در واقعه کربلا شهید می‌شود.

وی در ادامه در مورد رسالت صدا و سیما در خصوص مناسبتهای موجود در تقویم کشورمان عنوان کرد: یکی از وظایف صدا و سیما تولیدات در زمینه مناسبتهای موجود در تقویم کشورمان است که شبهای قدر و ماه محرم از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی ادامه  داد: ما بازیگران هم با به تصویرکشدین این صحنه‌ها می‌توانیم دل مخاطبان را به این ایام گره بزنیم که امیدوارم  با ایفای نقش‌هایی مناسبتی توانسته باشم نظر مخاطبان را جلب کنم.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.