مدیرکل محیط زیست استان تهران مطرح کرد

پیشنهاد دائمی شدن طرح زوج و فرد از درب منازل تا آخر سال

مدیرکل محیط زیست استان تهران با بیان اینکه دوشنبه و سه‌شنبه با وارونگی هوا روبه‌رو می‌شویم، گفت: هم‌اکنون نامه‌ای برای شورای عالی ترافیک در دست تدوین است مبنی بر اینکه در 6 ماه دوم سال طرح زوج و فرد از درب منازل دائمی شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، محمد هادی حیدرزاده  اظهار داشت: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه به دلیل شرایط سکون و پایداری هوا به احتمال زیاد در ساعات اولیه صبح با پدیده وارونگی هوا روبه‌رو می‌شویم.

مدیرکل محیط زیست استان تهران افزود: بر همین اساس با افزایش غلظت آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون و منوکسید کربن مواجهه می‌شویم؛ بر همین اساس کمیته کاهش آلودگی هوا استمرار طرح زوج و فرد خودرو از درب منازل و توقف فروش روزنامه آرم‌های طرح ترافیک را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون نامه‌ای برای شورای عالی ترافیک در دست تدوین است. مبنی بر اینکه در شش ماه دوم  امسال طرح زوج و فرد از درب منازل دائمی شود.

مدیرکل محیط زیست استان تهران یادآور شد: این طرح به پیشنهاد کمیته مواقع اضطرار است.

حیدرزاده با بیان اینکه طی روزهای آینده مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل نمی‌شوند، ادامه داد: البته زنگ ورزش و فعالیت بدنی در تمام مقاطع تحصیلی استان تهران متوقف می‌شود.

وی درباره عدم هماهنگی پلیس و محیط زیست در مورد اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل خاطرنشان کرد: ‌عدم هماهنگی در کار نبوده است، این یک اشتباه در انعکاس رسانه‌ای بوده است.

برچسب ها: وبگردی ، طرح ، زوچ ، فرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار