در دیدار استاندار با شهردار پایتخت مطرح شد

حریم های تهران مورد توجه استانداری و شهرداری

در حاشیه دیدار استاندار با شهردار تهران به چالش های بزرگ تهران و اداره حریم آن اشاره شد و با تصویب کارگروه مشترک بین استانداری و شهرداری به مشکلات مردم مستضعف حریم شهرها توجه ویژه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  در دیداری عصر امروز استاندار تهران با شهردار پایتخت ، قالیباف با عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم و با آرزوی قبولی عزاداری شهروندان گفت: از وقتی اقای هاشمی  به سمت  استاندار تهران منصوب شده است وقت نکرده ام که در خدمت ایشان باشم .

شهردار تهران با بیان اینکه موضوع حمل و نقل نیازمند توجه دولت است گفت: در این نشست فقط به حریم ها و اداره آنها و نحوه اداره آنها توجه شد.

وی در باره ماحصل گفتگو در این نشست به خبرنگاران گفت : چالش های بزرگ تهران حریم و اداره حریم است  که با تصویب کارگروه مشترک بین استانداری و شهرداری امید است بتوان به مشکلات مردم مستضعف حریم شهرها توجه ویژه کرد.شهردار تهران افزود: بدون شک این اقدام آغاز  همکاری بین شهرداری و استانداری است.

شهردار تهران با بیان اینکه در این نشست فرصت نبود به امر حمل و نقل عمومی رسیدگی شود اما باید توجه داشت که رسیدگی به حمل و نقل شهری یک  موضوع ملی است گفت:  توسعه حمل و نقل عمومی تهران نیازمند توجه دولت است و در کنار ان باید به توسعه مترو توجه ویژه شود تا به این ترتیب  آلودگی هوا کاسته شود و سیستم حمل و نقل شهری توسعه یابد.

شهردار تهران افزود: بدون شک این اقدام آغاز  همکاری بین شهرداری و استانداری است.

دیدار استاندار و شهردار پایتخت پشت درهای بسته

نشست استاندار تهران با قالیباف شهردار پایتخت ساعت 15 امروز بدون حضور خبرنگاران برگزار شد .

نشست ظهر امروز هاشمی و قالیباف پشت درهای بسته همچنان در حال برگزاری است .

خبرنگاران همچنان منتظر اتمام جلسه هستند تا نتایج گفتگوهای دو طرف را به اطلاع مردم برسانند .
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار