زرینی:

میخواهیم طعم برد در برابر برزیل را بچشیم

حمزه زرینی دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: بازیهایی که قرار است در آن شرکت کنیم از اهمیت بسیار بلایی برخوردار است و بزرگان هر قاره در آن شرکت می کنند.

   حمزه زرینی دریافت کننده قدرتی  تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: اگر در گذشته در مسابقات جهانی مختلف شرکت کردیم هدف اصلی ما فقط کسب تجربه بود ولی در حال  حاضر در ژاپن علاوه برکسب تجربه به دنبال ارائه بازیهای خوب و سطح بالا هم هستیم.

وی تصریح کرد: نگاه ما در حال  حاضر مسابقات جام جهانی 2014 لهستان است و بهترین بهره برداری را از این مسابقات از نظر تجربه  خواهیم داشت.

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه یادآور شد: ما چون بیشتر از کسب برده از خوشحالی مردم، شاد می شویم امیدوارم از این مسابقات هم دست پر  به کشور باز گردیم ما تا به حال برای حضور در  مسابقه ای به مردم قول داده ایم که هر چه در توان داریم را در مرحله اجرای قرار دهیم، همین طور  بوده است ملی پوشان  هر  چه در توان داشتند در مقابل حریفان به مرحله اجرا در آورده اند و هیچ چیز کم و کسر نگذاشتند  در این دوره از مسابقات هم وضعیت به همین شکل خواهد  بود امیدوارم شانس هم ما را همراهی کند.

زرینی یادآور شد: ما در طول سال جاری با روسیه و ایتالیا بازی کرده ایم اما دیدارمان با برزیل و آمریکا  به سنوات خیلی قبل بر می گردد این دیدارها  هر یک از مسابقات خاص و بالایی برخوردار است ولی می خواهیم طعم برد برزیل را بچشیم، امیدوارم به  این هدف دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: برزیل ، کشورمان ، قاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار