افروزی:

زود نرفتیم ژاپن، ژاپن را به ایران آوردیم/ مصدوم نداریم

سیامک افروزی فیزیوتراپ و پزشک تیم ملی والیبال گفت: خوشبختانه بازیکنان تیم از نظر وضعیت جسمانی و بدنی در شرایط خوبی هستند.

سیامک افروزی، فیزیوتراپ تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمامی ملی پوشان از نظر جسمانی هیچ گونه مصدومیت و آسیب دیدگی خاصی ندارند و تیم در شرایط مطلوب به مصاف حریفان صاحب نام و قدرتمند خود می رود.

وی تصریح کرد: سعید معروف پاسور تیم ملی در بازی آخر تیم باریج اسانس در ناحیه انگشت دست مصدوم شده بود که تحت درمان قرار گرفت.
 
محمد موسوی عراقی دفاع وسط تیم از ناحیه کتف دچار گرفتگی عضله شد ویک روز به خاطر انجام طب سوزنی و لیزر تمرین نکرد و خوشبختانه توانست در آخرین روز تمرین عملکرد خوبی داشته باشد همچنین به خاطر کمر درد مجتبی میرزا جانپور دریافت کنده تیم از وی عکس MRI گرفته شد که مشکل خاصی نداشت.
 
فیزیوتراپ تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که آیا اختلاف ساعت زمانی ژاپن و ایران و همچنین نبود فرصت کافی برای هماهنگی ملی پوشان در این مسابقات مشکل ساز نمی شود؟ خاطرنشان کرد: از یک روزش پیش از اعزام تیم به ژاپن اقدام به تجویز قرص ملاتونین برای ملی پوشان کردیم، واکنش این قرص در بدن ملی پوشان به گونه ای بود که بدن هایشان در ساعت 8 شب حالت 12 شب را به خود می گرفت و آنها به خواب رفته و صبح زود بیدار می شدند این وضعیت در شرایطی اتفاق افتاد که ما نمی توانستیم زودتر زمان مقرر به ژاپن اعزام شویم به خاطر همین مجبور شدیم شرایط زمانی ایران را به ژاپن شبیه کنیم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: سیامک ، افروزی ، فیزیوتراپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.