هشدار به فعالان اقتصادی درباره جعل امضای نهاوندیان +سند

نایب رییس اتاق ایران از فعالان اقتصادی خواسته است مراقب جعل امضای محمد نهاوندیان توسط یک گروه برگزار کننده نمایشگاههای اقتصادی باشند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، محمد نهاوندیان اگرچه در کسوت ریاست دفتر رییس جمهور جایگاه مهمی را در اختیار دارد اما با توجه به سابقه و تجربه طولانی وی در عرصه اقتصادی بویژه ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران باعث شده طی ماههای اخیرم ورد توجه ویژه رسانه ها قرار بگیرد.

سخنان این مسئول دولتی درباره یارانه ها، گزارش 100 روزه دولت و سایر تحولات مهم اقتصادی کشور اگرچه به اندازه استعفای او از ریاست اتاق بازرگانی بازتاب نداشت، اما نشان داد وی همچنان یک چهره مهم رسانه ای محسوب می شود که این موضوع ارتباط خاصی با ریاست وی بر دفتر رییس جمهور ندارد.



به علت پیگیری قضایی موضوع جعل امضای ریاست سابق اتاق ایران توسط نهادهای مسئول، نام جشنواره مذکور از نامه حذف شده است.

اما انتشار نامه ای از معاون نهاوندیان در روزهای گذشته خطاب به فعالان اقتصادی کشور باعث شده تا نام رییس شورای اطلاع رسانی دولت همچنان برای رسانه ها جذاب باشد.

غلامحسین شافعی معاون امور استانهای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نامه اخیر خود به فعالان اقتصادی و روسای اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور اعلام کرده است که دعوت نامه های ارسالی تحت عنوان «جشنواره ...» حاوی امضای جعل شده محمد نهاوندیان است!

جعل امضای مسئولان دولتی و خصوصی اگرچه موضوع جدیدی نیست و حتی توسط سخنگوی قوه قضائیه نیز در این خصوص هشدار داده شده بود، اما به نظر می رسد توالی خبرها درباره رییس دفتر رییس جمهور؛ از استعفا تا جعل امضا نشان می دهد نهاوندیان پر خبرترین مسئول این روزهای کشور است.
برچسب ها: وبگردی ، نهاونیان ، جعل ، امضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار