پلیس در قبرستان به یک شهروند جان دوباره بخشید

مردی که با حلق‌آویز کردن خود قصد پایان دادن به زندگیش داشت، با حضور به موقع پلیس شهرستان مرودشت استان فارس جان دوباره یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ علی شیبانیان در تشریح این خبر گفت: شب گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس برقرار و اظهار کرد قصد دارد تا با حلق‌آویز کردن خود به زندگی‌اش پایان دهد.
 
شیبانیان ادامه داد: اپراتور مرکز 110 بلافاصله موضوع را به واحد گشت کلانتری حوزه استحفاظی اعلام و خواستار تحقیق و بررسی در این مورد شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: ماموران کلانتری 12 بعثت در محل حضور یافته و پس از پرس و جو از خانواده این فرد، مشخص شد وی بارها به اطرافیان اعلام کرده قصد دارد خود را در قبرستان حلق‌آویز کند.
 
شیبانیان تصریح کرد: ماموران بلافاصله خود را به محلی که اعلام کرده بود قصد خودکشی در آن مکان را دارد رسانده و مشاهده کردند این فرد خود را حلق‌آویز کرده است که بلافاصله وی را پایین آورده و با هماهنگی اورژانس شهرستان او را به بیمارستان منتقل کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت عمومی این شخص خوب است اضافه کرد: ماموران در انتظامی این شهرستان با احساس مسئولیت در قبال آسایش فردی و عمومی آحاد مختلف جامعه،‌ تمام تلاش و کوشش خود را در راستای برقراری امنیت مطلوب و پایدار در سطح اجتماع انجام می‌دهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۸:۲۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
از تمام ماموران نیروی انتظامی تشکر و قدر دانی می شود . خداوند همه آنها را با خانواده هایشان حفظ کند.
آخرین اخبار