زن خوشتیپ رئیس باند سرقت‌های خشن/پایان ترس رانندگان+تصاویر

فرمانده انتظامی مشهد مقدس گفت: یک باند بی‌رحم که اقدام به سرقت‌های خشن در سطح شهر مشهد می‌کردند، توسط ماموران پلیس آگاهی شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

سرهنگ احد کریمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛  گفت: در پی گزارش سرقت‌های به عنف خودروهای پراید و پژو در شهر مشهد، پرونده‌ای برای پیگیری این موضوع تشکیل شد .

فرمانده انتظامی مشهد مقدس  وی بیان کرد: بررسی‌های به عمل آمده در این باره حاکی از آن بود که سارقان تحت عنوان مسافر و در قالب گروه‌های دو تا سه نفری و با همراهی یک خانم جوان، خودروهای سواری را کرایه و پس از کشاندن راننده به نقاطی کور و خلوت، اقدام به سرقت‌های خشن با استفاده از قمه، چاقو و شوکر برقی کرده‌اند .  
 
کریمی عنوان کرد: با دستور فرماندهی انتظامی استان ، کارآگاهان پلیس با مطالعه پرونده‌های سرقت را در دستور کار خود قرار دادند و با دقت نظر علمی و کارشناسی و بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمان، به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به شناسایی دو تن از عاملان سرقت‌ها شد .  
 
وی افزود ،پلیس در این عملیات ضربتی، دو تن از سارقان شرور را ردزنی و آنها را در محدوده قاسم آباد مشهد دستگیر کرد که متهمان در بازجویی‌های فنی در برابر شواهد و ادله غیرقابل انکار قرار گرفتند و با معرفی سه تن از همدستان خود به ارتکاب سرقت خودروهای سواری در مشهد اعتراف کردند .  
 
بنا بر گزارش خبرنگار ما در پی اعترافات متهمان دستگیر شده، کارآگاهان پلیس مبارزه با سرقت پلیس آگاهی خراسان رضوی در اقدامی غافلگیرانه، چهار تن از اعضای اصلی این شبکه را دستگیر کردند و به نظر می‌رسد زن خوشتیپی که در این میان دیده می‌شود سرکرده این باند سرقت می‌باشد.
 
لازم به ذکر است که فرماندهی پلیس مشهد در خلل دستگیری اعضای این باند تعدادی دیگر از سارقان حرفه‌ای و اراذل و اوباش شهر مشهد را نیز دستگیر کرد.












 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار