تکرار/ دبیر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

مسئولان مشخص كنند، مسكن مهر يا خوابگاه مهر

رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر تهران گفت: مسكن بايد تمامي امكانات رفاهي را داشته‌ باشد و خوابگاه تنها مكاني است براي خواب، پس مسئولان مشخص كنند به دنبال خوابگاه هستند و يا ساخت مسكن.

عليرضا دبير، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با بيان اين مطلب افزود: مسكن مكاني است كه تمامي امكانات و خدمات رفاهي را داشته‌باشد و خوابگاه كه تنها مكاني است براي خواب و با حداقل امكانات متفاوت است، بايد مشخص كرد ما به دنبال خوابگاه هستيم و يا براي ساخت مسكن تلاش مي‌كنيم.

وي افزود: مسكن تعريف دارد و در واقع جايي است كه زندگي در آن جريان دارد، ما نمي‌توانيم جايي را براي خواب مردم درست كنيم و اسم آن را مسكن بگذاريم.

رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر تهران اظهار داشت: بهتر بود طرح مسكن مهر در بافت‌هاي فرسوده شهر اجرا مي‌شد و با اين كار هزينه‌هاي جابه‌جايي زيرساخت‌ها نيز بهش هر تحميل نمي‌شد.

وي، در ادامه بيان داشت: با اجراي اين طرح در بافت‌هاي فرسوده هم افراد در محله‌هاي خود نگه‌داشته و صاحب خانه مي‌شدند و هم هزينه گزاف ساخت و انتقال زيرساخت‌ها را درپي نداشت.

دبير در ادامه اذعان داشت: با در نظر گرفتن تسهيلات بانكي و با مشاركت بخش خصوصي، قطعاً مشاركت مردم نيز به دنبال آن است، چرا كه مردم مي‌دانند در محله‌هاي خودشان، صاحب خانه خواهند شد و با اين كار هم احياي بافت فرسوده انجام خواهد شد و هم ديگر نيازي به ساخت و انتقال زيرساخت‌ها نيست.

دبير خاطرنشان كرد: هنوز هم پيشنهاد من به دولت اين است كه اگر مي‌خواهند مسكن مهر را ادامه دهند در بافت فرسوده شهر و با استانداردهاي كامل اين كار را انجام دهند.

انتهاي پيام/  
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار