مسابقات والیبال قهرمانان قاره‌ها؛ ايران 3 آمريکا 2

کُرنش آمريکا پاي آسمانخراش‌هاي ايراني/ در يک بازي "داغ" آمريکا نقره‌داغ شد

تیم ملی والیبال کشورمان امروز در مسابقات قهرمانان قاره‌ها به مصاف تیم ملی آمریکا رفت و با نتیجه 3 بر 2، نخستین برد خود در تاریخ والیبال کشور مقابل قهرمان قاره آمریکا را به‌دست آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی آمریکا با بازیکنان بلند‌قامت و قدرتی خود همیشه مقابل ایران پیروز بوده و بازیکنان ایران در تلاش هستند تا نخستین پیروزی تاریخ ایران برابر این تیم را کسب کند.

تیم ملی آمریکا تاکنون توانسته در بازیهای جام قهرمانان قاره ها با نتیجه سه بر یک از سد تیم ژاپن عبور کند و مقابل تیم برزیل هم سه بر صفر مغلوب شد در آخرین دیدار خود هم مقابل تیم ملی ایتالیا به عنوان تیم پیروز زمین مسابقه را ترک کرد.


***ست اول

در ست اول بازی ترکیب تیم ایران را سعید معروف، فرهاد قائمی، فرهاد ظریف، مجتبی میرزاجانپور، سید محمد موسوی عراقی، شهرام محمودی، عادل غلامی تشکیل دادند.

در ست اول این بازی ملی پوشان کشورمان توانستند با دریافت و دفاعهای خوب خود مقابل حریف امتیازات خوبی را به دست آورند و وقت استراحت فنی اول را با نتیجه 5 بر 8 به نفع خود رقم بزند.

والیبالیستهای آمریکایی مقابل سرویسها هدفمند ایران از نظر دریافت دچار مشکل شدند. آنها که روز گذشته موفق به شکست تیم ایتالیا شده بودند از انگیزه بالایی برای ارائه یک والیبال حرفه ای بر خوردار بودند اما ملی پوشان کشورمان با شروع طوفانی اجازه خودنمایی به آنها ندادند و با دریافتها خوب خود توپ را به دست سعید معروف پاسور تیم ایران رسانده وی هم به خوبی از مهره های تیم برای اجرای تاکتیکها استفاده کرد.

وقت استراحت فنی دوم این ست هم با نتیجه 16 بر 14 به سود ایران به پایان می رسد.

تیم امریکا در این ست از سرویسهاس ریسکی بیشتری استفاده کرد و این مساله اشتباهات فردی زیادی را برای آنها در پی داشت. ملی پوشان کشورمان مهار "اندرسون" مهره کلیدی تیم حریف را در دستور کار خود قرار دادند.

محمد موسوی در این ست با مجتبی میرزاجانپور برخورد کرد و به دلیل این که احساس درد کرد از زمین خارج شد و ولاسکو از آرمین تشکری به جای "موسوی" در  پست دفاع وسط استفاده کرد.
این ست با پوئن 28 بر26 به نفع تیم ایران به پایان رسید.

امریکا ست دوم را به نام خود ثبت کرد

ولاسکو ترکیب تیم ایران را در ست دوم با یک تغییر اجباری روانه زمین کرد و از "آرمین تشکری" به جای"محمد موسوی" که از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده بود استفاده کرد.

کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان توانسته بود به خوبی از نظر روحی روانی ملی پوشان را به بازیها بازگرداند و تیم ایران ست دوم را هم به خوبی آغاز کرد.

دریافتهای آمریکاییها در این ست مقابل سرویسهای تیم ایران در این ست بی نقص بود، آنها آمده بودند تا نتیجه ست اول را جبران کنند و اما شاگردان خولیو به این راحتی راضی به واگذاری نتیجه نبودند و امتیازات به طور پایاپای پیش رفت ولی وقت استراحت فنی اول با نتیجه 8 بر 6 به سود آمریکا رقم خورد.

در ابتدای این ست هر 2 تیم از توپهای سرعتی استفاده کردند و دریافت ایران در منطقه یک سوم نتوانست توپ ها را به خوبی به دست پاسور برساند و وی در به کارگیری از دفاع وسطها دچار مشکل شد. شهرام محمودی به خوبی توانست در این بازی جای "امیر غفور" مصدوم را پر کند. ملی پوشان در این ست در توپ گیری، سرویس، و دفاع عملکرد خوبی را داشت اما دریافت خوبی را تجربه نکرد.

وقت استراحت فنی دوم این دیدار با نتیجه 16 بر 12 به نفع تیم آمریکا رقم خورد.

تیم ایران در این نتوانست در زدن سرویس و دریافت موفق عمل کند و آمریکایی ها برخلاف ست اول در حمله و توپ گیری عملکرد بهتری داشتند.

این ست با نتیجه 25 بر 19 به نفع تیم آمریکا رقم خورد.



**** ست سوم

"ماتیا اندرسون" و "ویلیام پرایدی" مهره های کلیدی چهارمین حریف تیم ایران در این دوره از مسابقات جام قهرمانان قاره ها بودند در ابتدای این ست امتیازات به طور پایاپای دنبال می شد.

مهار فرهاد قائمی دریافت کننده قدرتی تیم ایران در دستور کار تیم حریف بود.نبود محمد موسوی در این ست هم بسیار مشهود است و تیم آمریکا توانست وقت استراحت فنی اول را با نتیجه 8 بر 4 به نفع خود رقم بزند.

میرزاجانپور برای حمله همیشه یک قدم جلوتر است و همانند بازیکنان سرعتی عمل می کند و این هماهمنگی را با پاسور کمتر می کند. به طور کلی ملی پوشان کشورمان در این ست هم در دریافت اول ضعیف عمل کردند.

تیم آمریکا در این ست روی توپهای برگشتی عملکرد خوبی را داشت و دریافتهای ناقص تیم ایران عصبانیت ولاسکو را در پی داشت، نبود "خوآن سی چلو" در این دوره از مسابقات به طور کلی حس می شد ولاسکو به هیچ عنوان از اطلاعات دستیاران ایرانی خود استفاده نکرد و به تنهایی تیم را هدایت می کرد این مساله هم یکی دیگر از کمبودهای تیم ایران محسوب می شود.

در امتیاز 13 بر 7 ولاسکو از حمزه زرینی به جای فرهاد قائمی در پست دریافت کننده قدرتی استفاده کرد. وی توانست در زدن سرویس خوب عمل کند و مجتبی میرزا جانپور در امتیازآوری موفق باشد. در رالی های طولانی ایجاد شده دراین ست تیم آمریکا به دلیل حضور بازیکنان با تجربه ای چون "ویلیام پرایدی" موفق تر ظاهر شد.

وقت استراحت فنی دوم این را نیز تیم ایران با نتیجه 16 بر 11 به حریف واگذار کرد.

برنامه سرعتی آمریکایی ها در این ست موفق بود و آنها با برنامه ریزی و آنالیز دقیق خود توانستند امتیازات زیادی را به نفع خود رقم بزنند. در امتیاز 12 بر 17 ولاسکو دست به 2 تعویضه زد و از مهدی مهدوی و رحمان داودی به جای شهرام محمودی و سعید معروف استفاده کرد. این 2 تعویضه تا حدودی آنالیز تیم حریف را دچار اختلال کرد.

ملی پوشان کشورمان که از حریف 3 امتیاز عقب افتاده بودند تمام تلاش خود را برای رفع خلا موجود به کار گرفتند، اما تجربه آمریکاییها اجازه خود نمایی به تیم ایران نداد. استرس میان ملی پوشان کشورمان تا حدی بود که برخی از آنها در زدن سرویس ها خوب متوالی موفق نبودند. اشتباهات فردی بازیکنان تیم ایران در دفاع امتیازات آمریکایی ها را بالا برد و آنها ست سوم را به آسانی با امتیاز 25 بر 19 همانند ست دوم به پایان رساندند.


***ست چهارم

شروع ست چهارم هم مثل سه ست قبلی برای تیم ایران طوفانی بود ولی برنامه های سرعتی تیم آمریکا تا حدودی دفاع تیم ایران را از کار انداخته بود.

نبود موسوی باعث شد که تیم ایران در ستهای دوم و سوم فقط 2 دفاع را به نام خود ثبت کند. ملی پوشان کشورمان نمی خواستند در این ست نتیجه را به حریف واگذار کنند و بازی به اتمام برسد به همین دلیل از نهایت توان خود استفاده کردند.

وقت استراحت فنی دوم چهارمین رویارویی تیم ایران و آمریکا در رده سنی بزرگسالان با نتیجه 8 بر 7 به نفع تیم امریکا رقم خورد.

بازی پایاپای 2 تیم در این ست در حالی ادامه داشت که تیم ایران در پی کشاندن دیدار به ست پنجم و تیم آمریکا به دنبال پایان بازی و کسب 3 امتیاز کامل بازی بود.

حضور هواداران ژاپنی در سالن مسابقه و تشویق تیم ایران حاکی از این بود که آنها به والیبال آسیا و برتری آن راضی هستند.

ولاسکو در امتیاز 13بر11 دست به 2 تعویضه خود زد وی می خواست وضعیت تیم را تغییر دهد.

در این ست عملکرد خوب "پرایدی" از امریکا همانند ستهای قبلی بسیار مشهود بود و این امر این والیبالیست را به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان تبدیل کرد. کار تیمی و گروهی آمریکایی ها ملی پوشان ایران را تحت فشار قرار داد.

گرفتن امتیاز و پوئن از بازیکنان باتجربه امریکایی که اکثر آنها حضور در چندین دوره مسابقات المپیک را در کارنامه کاری خود دارند، از سوی تیم ایران کار سختی بود.

در نبود محمد موسوی کار دفاع تیم ایران را مقابل حملات آمرکاییها مشکل بود.

ولاسکو در امتیاز 17بر18 که تیم ایران از حریف عقب بود از زرینی به جای میرزاجانپور استفاده کرد. دفاع خوب داخل میدان تیم ایران باعث شد تا یک امتیاز اختلاف حفظ شود اما بازهم بازیکنان تیم حریف که در پوئنهای بالا با تمرکز کار کردند.

نتیجه ست چهارم هم با امتیاز 27بر25به نفع تیم ایران رقم خورد.

*** ست پنجم

ولاسکو را با همان ترکیب دقایق پایانی ست چهارم به زمین روانه کرد. در ست پنجم تیم ایران با انگیزه بالاتری بازی را دنبال کرد.

عادل غلامی در ابتدای بازی ویلیام پرایدی را به خوبی دفاع کرد و امتیاز دوم را برای ایران کسب کرد.

قدرتی زنها و اسپکرهای آمریکا در این ست از سوی شاگردان خولیو ولاسکو به خوبی دفاع شدند. در این ست از نظر ارنجی وضعیت تیم ایران نسبت به ستهای قبلی تغییر کرد و آنالیز حریف را دچار اختلال کرد.

سرمبی تیم آمریکا دست به تعویض زد و "ویلیام پرایدی" را که تا حدودی خسته شده بود را از زمین خارج کرد و از "شیرونی" استفاده کرد. ملی پوشان کشورمان از دفاع باز حریف نهایت استفاده را کردند و در صدد غلبه بر حریف بودند. آنها برد را می خواستند و توانستند با نتیجه 8 بر 4 به نفع تیم ایران رقم خورد.

دریافت تیم ایران در این ست امتیازات خوبی را به همراه داشت. سرمربی تیم امریکا با تعویضهای خود در صدد تغییر تاکتیک و برهم زدن شیرازه تیم ایران بود که نقشه وی با قدرت دفاعی تیم ایران جواب نداد.

حرکات متنوع و دریافتهای بی نقص آمریکاییها دست پاسور را برای اجرا تاکتیکهای مختلف باز کرده بود.

ما در این ست شروع خوبی داشتیم و با دفاع و توپ گیری عمل کردیم ولی آمریکاییهای با تجربه در مقابل هر یک پوئن ایران 2 امتیاز کسب می کردند و اختلاف امتیاز خود را به حداقل رساندند.

جوانترین مربی این دوره از مسابقات قهرمانان قاره ها که در این ست دچار استرس شده بود وقتی دید ملی پوشان کشورمان به این را حتی راضی به واگذاری نتیجه نیستند به گرفتن وقت استراحت اقدام کرد.

ولاسکو در امتیاز برابر 14 اقدام به 2 تعویضه معروف خود زد و در این دقایق پایانی از سعید معروف و شهرام محمودی در زمین به جای مهدی مهدوی و رحمان داودی استفاده کرد.

تیم ایران به هیچ عنوان از بازیکنان صاحب نام آمریکا عقب‌نشینی نکرد و تا دقایق پایانی جنگیدند.

تیم ملی ایران این ست را با نتیجه به نفع 18 بر 16تیم ایران رقم خورد.


لازم به ذکر است آخرين ديدار ايران در مقابل ژاپن ميزبان رقابتها فردا ساعت 12.40 دقيقه برگزار مي شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: والیبال ، آمریکا ، قاره ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
پوريا
۰۸:۵۹ ۰۳ آذر ۱۳۹۲
توي يک رقابت نفس گير گل کاشتيد.

بچه ها مچکريم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۲۶ ۰۳ آذر ۱۳۹۲
خدا قوت آفرين بر غيرت همتتان دلاور مردان چشم چراغ جوانان ايران زمين كار بعمل برآيد نه به سخنراني بازم آفرين برشما عزيزان
Iran (Islamic Republic of)
fatemeh
۰۸:۱۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۲
ماشاال... به غیرتتون .
Germany
امیرمحمد
۰۳:۱۹ ۰۳ آذر ۱۳۹۲
انشاالله همیشه بیروز باشید مرگ برامریکا مرگ براسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۲۳:۱۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
درودبرغیرت ایرانی
Netherlands
ندا
۲۳:۰۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
عالیه.بازیها را مرتب دنبال میکنم و از دیدنشون لذت میبرم.پیروز پیروز پیروز باشید و در پناه خداوند متعال پر افتخار برای ایرانمان
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۲۲:۵۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
دستان دردنکندبهترازفوتبال هستیدتازه فوتبال ساحلی افتخارافریدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
درود برجوانان با صلابت ایران اسلامی وخدا
نگه دارشان باد.اما می خواهم بدانم مسابقه بین ورزشکاران بوده یا بین سیاستمداران باخت یک تیم به تیم دیگر کرنش ونقره داغ شدن است بالاخره هر بردی باختی هم دارد یک روز ما یک روز دیگری.
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۲۲:۲۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
به یاری خداوند در همه زمینه ها ، آمریکا باید در برابر جوانان سربلند ایران زمین سر تعظیم فرود آورد.
ماشالله جوان ایرانی
United States of America
بانو
۲۲:۰۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
پیروز باشید عزیزان دعای ما بدرقه راهتان باد
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۲۱:۰۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
نه خوشم اومد حال گردن کلفتا رو گرفتید
Iran (Islamic Republic of)
يك ايراني
۲۱:۰۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
بايد يه خسته نباشيد حسابي بهشون بگيم انشا الله روزي ابرقدرتان واليبال ايران به حق واقعي خويش ميرسند ومحبوبيت آن هاروز به روز افزايش پيدا ميكند(((قابل توجه فوتبالي ها كه فقط لبنان رو خوب ميبرن)))
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۰:۵۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
بروبچ والیبال ایوووول پدر امریکا رو دراووردید برک اله برک اله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
خواهشن ورزش را با سیاست قاتی نکنید .
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۲۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
بارک اله بارک اله ایووول خوب دهان امریکاییارو گرفتيد
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۱۸:۲۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
دستشون رو همه ی فوتبالیست ها ببوسن
افرین بر والیبالیستان کشور عزیزمان ایران
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی زرافشان میبدی
۱۸:۰۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
مردی همتون به مولا
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۱۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
آفرین به غیرتشان
Japan
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
مرگ بر آمریکا
ما آمریکا را له می کنیم
Germany
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
خدارو شکر و در آخر نیز باید قهرمان شود ایران.
ولی اینقدر خوش حال شدم که این آمریکا فهمید چیزی نیس جز یه بازنده بازم خدارو شکر مرگ بر آمریکا...
Iran (Islamic Republic of)
نسرین فراهانی
۱۶:۵۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
مرحبا به این غیرت و دلاوری و مردانگی... ایشالله که این موفقیت ها تداوم داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
fatemeh
۱۶:۵۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
علت مصدومیت موسوی این طور که تلوزیون صحنه رو پخش کرد این بود که روی یک پاش کج فرود اومد.میرزاجان پور بی چاره تقصیری نداره...با این که به نظر من که دو بار به همین علت پام رو گچ گرفتم آسیب پاش جدی بوده...اما امیدوارم اتفاق خاصی براش نیفتاده باشه.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۵۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
موفق باشن والیبالیستای خوبمون.این بردخیلی شیرین بود!البته نبودموسوی هم احساس میشد...
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۵:۴۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
با سلام.
پیروزی غرورافرین تیم ملی والیبال ایران را به تمامی ملت ایران تبریک عرض مینمایم به امید روزی که هیمنه استکبار جهانی در هم شکند. ان شااللهو
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۵:۴۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
دستشون درد نکنه واقعا باغیرت و تلاش واسه هر امتیازی که حتی از دست دادن هم تلاش کردن وبه راحتی امتیاز ندادن کار عالی ولاسکو وتلاش بچه ها عالی بود امیدواریم این افتخارات همچنان ادامه داشته باشه البته ژاپن که از همین الان باخته:)
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۵:۳۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
وطنم ای شکوه پابرجا

در دل التهاب دورانها

کشور روزهای دشوار

زخمی سربلند بحرانها

از تب سرد موجهای خزر

تا خلیجی که فارس بوده و است

می شود با تو دل به دریا زد

می شود با تو دل به دنیا بست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
مرحبا به غیرتتون.....گل کاشتین بچه ها
با این برد بازم آمریکا رو تحقیر کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
عالیست ای بلند قامتان والیبال و مرگ بر آمریکا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
مرگ بر امریکا و افرین بر والیبالیست های با غیرت ایرانی ما اگه بخوایم تو همه زمینه ها امریکا را زیر پا می گذاریم
به امید ان روز
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۵۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
افرین بر شیران پارسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
خدایی خیلی خوشحال شدم
ان شا الله که کشورمون همیشه سربلند باشه
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۳:۳۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
احسنت به غیرت شما دلاورمردان
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۲:۵۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
زنده باد بچه های تیم ملی
Iran (Islamic Republic of)
علی زمانی
۱۲:۲۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
درود بر غیور مردان ایرانی.
پیروزی مقتدرانه حق از باطل
Iran (Islamic Republic of)
مسعود اسكندري
۱۱:۳۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
خدا را شكر
خيلي عالي بود
در اولين روز هفته بهمون روحيه داديد
متشكريم بچه هاي غيور ايراني
Japan
حمید
۱۱:۲۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
هاشا به غیرت تان...موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
http://sayesariran.mihanblog.ir/
Iran (Islamic Republic of)
تورج فرخ فال
۱۱:۰۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
در چنين شرايطي شرط عقل خوددار بودن و داشتن تواضع است . نه ضعيف
Iran (Islamic Republic of)
جعفرپور
۱۰:۵۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
بچه ها دمتون گرم تلاش کنید جلوژاپن ست ندید تو جدول بیاین بالا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
با غیرتا.دمتون گرم...دست همگی درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۰:۴۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
یه خسته نباشید جانانه به بچه های والیبالیست ایرانی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۰:۲۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
زنده باد ایرانی قهرمان
United States of America
امیر
۱۰:۲۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
درود بر والیبالیست ها ... خوشحالیم که حال ورزشمون این روزا اینقدر خوبه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۰:۱۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
آفرین بر غیرت غیور مردان ایرانی . فرزندان ایرانی تشکر و خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
درود بر قهرمانان ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
پری
۱۰:۰۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
افرین به ایران وایرانی.مهم اینه که امریکا رو بردیم.مطمئنم که به امید خدا زاپنم میبریم.ایول به بچه های تیممون
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۱۰:۰۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
به این میگن غیرت ایرانی.
United States of America
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
چرانخستین برد!مگه ایتالیا روشکست ندادیم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
درود بر شرفتان
Iran (Islamic Republic of)
Majid
۰۹:۴۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
ست دوم و سوم، نرمش قهرمانانه کردیم، فکر کردن خبریه! ماشاءالله ایران
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۴۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
درود بر غیور مردان ایرانی کا این چنین اتحاد ایالات متحده رو به هم زدن و اون هارو به زانو دراوردن
-
رامین
۰۹:۳۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
پیروزی تیم ملی مقابل آمریکا رو تبریک میگم.
انشالله دیپلماتمونم پیروز مسابقه سیاسی بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
آفرين!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۳۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
متهورانه درست است
-
علیرضاد
۰۹:۳۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
احسن به غیرت شما مردان ایران
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۳۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
زنده یاد ایران
زنده باد غیرت
الله اکبر
ایرانی بخواد، میشه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۹:۲۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
ماشاا... واقعا مچکریم ایشاا... تو سیاست هم همینطور عمل کنیم
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۹:۲۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۰۹:۲۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
زنده باد ایران
-
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
ایول به این غیرت ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
امير
۰۹:۲۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
به كوري چشم سلفي‌ها كه سربلندي ايران رو نمي‌تونن ببينن
آخرین اخبار