پزشک قلابی دستگیر شد/کلاهبرداری در پوشش درمان میگرن

فرمانده انتظامی ریگان استان کرمان از دستگیری مجرمی خبر داد که با جعل عنوان پزشک اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌نمود.

سرهنگ حمید رضا بهاروند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان پزشک، اقدام به ویزیت شهروندان می‌نمایند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس ریگان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از سوی ماموران انتظامی مشخص شد که این مرد ۳۹ساله اهل کرج با عنوان اینکه تخصص خود را از دانشگاه پزشکی تهران گرفته، به صورت غیرقانونی هزینه‌های هنگفتی به مبالغ ۷۰۰ هزار تومان، ۵۰۰ هزار تومان و در بعضی از مواقع ۳۰۰ هزار تومان از مردم دریافت کرده است.

وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم با انجام تبلیغات وسیع در خصوص درمان دردهای مزمن میگرن و آرتروز مبالغ نامشروع و کلانی را به جیب زده است.

جانشین انتظامی ریگان بیان کرد: پس از هماهنگی‌های به عمل آمده با مقام قضایی، روز گذشته مأموران انتظامی به محل فعالیت این متهم مراجعه و مقادیری داروهای گیاهی، وسایل طب سوزنی و مدارک جعلی کشف کردند.

بهاروند در پایان با اشاره به اعتراف مجرم دستگیر شده به کلاهبرداری، از شهروندان خواست در صورتی که از این شخص شاکی می‌باشند به پلیس این شهرستان مراجعه نمایند.

پایان پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار