آخر هفته با دریچه – بسته شماره 33؛

بهترین نرم افزارهاي تلفن همراه و رايانه در هفته اي که گذشت + دانلود

پر بازدیدترین و بهترین نرم افزار‌های این هفته‌ی "دریچه" را در این گزارش می‌توانید دانلود نمایید، برنامه‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



 

یک جستجوگر قدرتمند برای رایانه شما + دانلود

نرم افزار Wise JetSearch یک جستجوگر قدرتمند و جایگزین مناسب برای جستجوگر ویندوز برای یافتن فایل ها و پوشه ها با سرعت زیاد است. کار با این نرم افزار بسیار آسان است و کافی است نام فایل یا فولدر مورد نظر را وارد کنید تا در کمتر از یک دقیقه فایل را پیدا کند.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

 
برای اندروید؛

از اطلاعات تلفن همراهتان یک نسخه پشتیبان تهیه کنید + دانلود نرم افزار

گاهی اوقات ممکن است به دلیل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری اطلاعات موجود در تلفن همراه شما از بین برود. برای مقابله با این مشکل دو راه حل وجود دارد؛ یکی استفاده از نرم افزار بازیابی فایل ها که نمی تواند مشکل شما را به طور کامل حل کند و دومی هم استفاده از نسخه های پشتیبان گیری شده است که می تواند برای همیشه یک نسخه از برنامه ها و فایل های گوشی شما را در درون خود نگه دارد. با نرم افزار MyBackup Pro می توانید از: پیامک ها، نرم افزارها، بوکمارک ها، مخاطبین، کارت حافظه و ... نسخه پشتیبان تهیه کنید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

برای گوشی های اندرویدی؛

مدیریت فایل های فشرده در تلفن همراه + دانلود نرم افزار

یکی از اصلی ترین مشکلات سیستم عامل اندروید عدم پشتیبانی از فایل های فشرده و خارج کردن آن ها از حالت فشرده است. 7Zipper یک برنامه کاربردی برای کار با فایل های فشرده است و شما می توانید با استفاده از آن فایل ها را از حالت فشرده خارج کنید. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار وارد کارت حافظه تلفن همراه خود شوید و کارهایی مانند: کپی، کم حجم کردن برنامه ها، فشرده سازی، خارج کردن فایل ها از حالت فشرده و ... را انجام دهید. نرم افزار از اکثر فرمت های موجود (zip ،jar ،rar ،gz ،egg ،bz2) پشتیبانی می کند.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

برای اندورید؛

مصرف باتری تلفن همراهتان را به نصف کاهش دهید + دانلود نرم افزار

مصرف بالای باتری یکی از مشکلات گوشی های اندرویدی است، که می توانید با نصب نرم افزار 2x Battery Pro – Battery Saver مصرف باتری تلفن همراه خود را به نصف کاهش دهید و سبب افزایش عمر باتری گوشی تان شود. شما سزاوار یک باتری با عمر طولانی هستید، نرم افزار با مدیریت کامل گوشی و بستن برنامه های غیر ضروری سبب کاهش مصرف باتری می شود.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

برای اندروید؛

بهترین و زیباترین تقویم فارسی + دانلود نرم افزار

تقویم رنگی رنگی یک برنامه جالب برای مشاهده تاریخ شمسی در گوشی های هوشمند اندرویدی است. برنامه با ارائه رنگی بندی های جذاب و دلپذیر سبب جذب کاربر به خود می شود و با دارا بودن یک بخش به نام "برای دوستان بفرستید" کاربران زیادی را برای خود جذب کرده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط کاربری زیبا و جذاب، نمایش تقویم براساس روز، هفته و سال، ویجت اختصاصی، قابلیت قرار گیری در نوار منو بالای گوشی جهت نمایش روز و ... اشاره کرد.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

نسخه ی بروز رسانی شده؛

با سوت زدن تلفن همراه خود را پیدا کنید + دانلود نرم افزار

شاید برای شما هم پیش آمده باشد، که گاهی اوقات تلفن همراه خود را در منزل یا محل کار گم کرده باشید و برای پیدا کردن آن دقایقی را صرف کنید. حال می توانید با نصب نرم افزار Whistle Android Finder PRO تلفن همراه اندرویدی خود را فقط با یک سوت زدن پیدا کنید. شما می توانید میزان حساسیت صدای دلخواه خود را وارد نرم افزار کنید ولی دقت داشته باشید که اگر حساسیت نرم افزار را بالا ببرید، با هر صدایی که شبیه سوت زدن باشد، گوشی شما به صدا در می آید.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

برای اندروید؛

در تلفن همراه خود سودوکو بازی کنید + دانلود

بازی سودوکو بازی جذاب و هیجان انگیزی است که بر پایه تنظیم عددها از یک تا نه می باشد. سودوکو مخفف یک عبارت ژاپنی به معنی (ارقام باید تنها باشند) است و همچنین تحقیقات نشان داده که این بازی در دراز مدت می تواند باعث افزایش حضور ذهن و بالا رفتن قدرت محاسباتی شود. بازی Sudoku 2 Pro دارای 5 مرحله از ساده تا سخت است که هر کدام از این مراحل دارای جداول مختلفی از بازی می باشد.

 

   

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

علاقه مندان به شیمی کلیک کنند

با انواع ساختارهای مولکولی و پیوندهای شیمیایی آشنا شوید + دانلود نرم‌افزار

اگر دانشجو یا دانش آموز رشته ی شیمی هستید، دریچه توصیه می کند نرم افزار Mobile Molecular DataSheet را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. همان طور که می دانید یکی از بخش های اساسی در علم شیمی ساختار مولکول ها و مواد شیمیایی است، شما با استفاده از این برنامه می توانید با انواع ساختار های مولکولی و پیوندهای شیمیایی آشنا شوید. در ضمن شما می توانید نتایج به دست آمده را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

با بیش از 120 میلیون دانلود از اپ استور؛

نرم افزار Office Suite برای IOS + دانلود

نرم افزار Office Suite Professional قویترین برنامه موجود برای اجرای فایل های متنی، محاسباتی و اداری است. کمتر کسی در جهان هست که با آن آشنا نباشد. در این گزارش قصد معرفی نسخه ی ios برنامه آفیس را داریم. شما با استفاده از این نرم افزار قادر هستید، که فایل های آفیس را اجرا کنید، آن ها را ویرایش کرده و یا در صورت لزوم فایل های جدیدی را ایجاد کنید. در ضمن شما می توانید اقدام به فرمول نویسی در صفحه گسترده ی اکسل کنید، برنامه از تمامی فرمول های موجود پشتیبانی می کند.



 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

ACDSee Pro؛

جعبه ابزاری کامل برای عکاسان + دانلود

بدون شک ACDSee Pro یک نرم افزار قدرتمند و البته فوق العاده برای مشاهده، مدیریت، ویرایش، انتشار و سازماندهی فرمت های مختلف تصاویر می باشد که تقریبا از تمامی فرمت های تصویری به طور کامل پشتیبانی می کند رابط کاربری این نرم افزار به حدی جذاب است که هر کاربر بعد از نصب ویندوز بر روی سیستم خود این نرم افزار را حتما نصب می کند.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

برای اندرویدی‌ها؛

118 در گوشی شما + دانلود نرم افزار

118 نرم افزاری ایرانی است که در صورت نیاز شماره تلفن اداره، انتشارات، بيمارستان، تصويربرداری، داروخانه، دانشكده، دندانسازی، فرودگاه، فروشگاه، استودیو و... به راحتی از طریق این نرم افزار می توانید به دست آورید. همچنین این نرم افزار قابلیت جستجوی مشترکین حقیقی را نیز دارد که با جستجو می توانید مشترک را در دفترچه تلفن گوشی خود ثبت کنید و یا از طریق همین نرم افزار با او تماس بگیرید.

 

         

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

نرم افزار ایرانی "خلافی"

از مبلغ و علت "جریمه" خود با خبر شوید+ دانلود

اگر صاحب خودرو هستید و بر هر دلایلی جریمه شدید حتما می دانید که در قبض جریمه قسمتی وجود دارد که نوع تخلف را ذکر کرده است اما نه بصورت تشریحی بلکه بصورت کدی 4 رقمی که بین 2000 و 2172 می باشد. دریچه فناوری اطلاعات با معرفی نرم افزار ایرانی "خلافی" همراه شماست تا با وارد کردن کد 4 رقمی از نوع و مبلغ جریمه با خبر شوید.

 

 

   

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

نرم افزار "پلاک یاب" برای اندروید + دانلود

  شاید برای شما هم پیش آمده باشد، که با پلاکی رو به رو شوید ولی ندانید که برای کدام شهر کشورمان است. ولی پلاک یاب با جمع آوری شماره پلاک های تمام شهر ها و استان های ایران می تواند به شما بگوید که خودرو متعلق به کجای ایران است. این نرم افزار یکی از محبوب ترین برنامه های فارسی برای گوشی های اندرویدی است که با استقبالی فوق العاده مناسبی در نسخه های قبلی همراه شده است.

 
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

برای اندروید؛

پلیری قدرتمند با قابلیت نمایش زیرنویس فارسی + دانلود

Dice Player نرم افزاری قدرتمند است که قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری را دارد که پلیر خود سیستم عامل اندروید قابلیت پخش آن را ندارد، همچنین این پلیر قدرتمند قابلیت نمایش زیرنویس فارسی و انگلیسی بر روی فیلم ها را دارد.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

برای اندروید؛

تلفن همراه خود را به دسته بازی تبدیل کنید + دانلود نرم افزار

شما می توانید با نصب این نرم افزار Limitless Remote بر روی گوشی اندرویدی خود، اقدام به کنترل رایانه تان کنید. این کنترل شامل: تبدیل کردن تلفن همراه به ماوس، کیبورد و دسته بازی است. برنامه با استفاده از بستر wifi به رایانه و لپ تاپ شما متصل می شود و می تواند تلفن همراه شما را به تعدادی ابزار کاربردی برای کنترل رایانه تبدیل کند. در ضمن شما می توانید موزیک پلیر ویندوز را نیز مدیریت کنید، آهنگ دلخواه خود را پخش کنید، آن را متوقف کنید یا صدای را به میزان دلخواه خود تغییر دهید.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

دانلود نرم افزاری برای جلوگيری از سو استفاده هكران؛

نرم‌افزاری برای شناسایی دستگاه های متصل به شبکه وایرلس + دانلود

بیشتر کاربرانی که مودم وای فای دارند و از اینترنت بی سیم استفاده می کنند، همیشه دغه دغه آن ها این بود که آیا هکر‌ها از اینترنت آن ها دزدی می‌‌کنند یا نه؟ شما می توانید با دانلود و نصب نرم افزار Wifi Inspector بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود مچ هکران WI-FI خود را بگیرید.
آیا می خواهید ياد می گيريد كه چگونه مچ هكر های Wi-Fi خود را بگيريد و بدانید چه کسی بدون اجازه در حال استفاده از وایرلس شما هست؟ و یا احساس می کنید که سرعت اینترنت شما کند شده است؟ برنامه Wifi Inspector به این سوالات پاسخ می دهد. این برنامه در کمتر از ۳۰ ثانیه در یک لیست تمامی دستگاه هایی که به شبکه Wi-Fi متصل است از جمله تلفن همراه، لپ تاپ و رایانه را شناسایی کرده و آدرس IP و نام دستگاه را به شما نشان می دهد.

 

 

   

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

برای رایانه؛

حل مسائل ریاضی را به نرم افزار Bagatrix Solved بسپارید + دانلود

 

شاید حل مسائل ریاضی هم برای شما کار بسیار سختی است، نرم افزار Bagatrix Solved مانند یک معلم حرفه ای عمل می کند، یعنی می تواند تمامی مسائل مورد نظر شما را با روش های منطقی حل کند. فقط کافی است وارد نرم افزار شوید و سوال مورد نظرتان را به برنامه دهید، تا جواب صحیح را به شما دهد. دانش آموزان زیادی در سراسر دنیا از این نرم افزار استفاده می کنند.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

سیمبین؛

زمان مکالمات خود را مدیریت کنید + دانلود

شما توسط نرم افزار CutMyCalls می توانید زمان مکالمات خود را مدیریت کنید. مثلا می خواهید تماس های بیش از ده دقیقه نداشته باشید. یا می خواهید میزان شارژ اعتباری گوشی خود را مدیریت کنید. تصور کنید فقط 10 دقیقه شارژ اعتباری دارید و نمی خواهید این اعتبار را بیهوده مصرف کنید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

نرم افزاری برای اخترشناسان؛

گوشی اندرویدی خود را به کره زمین تبدیل کنید + دانلود نرم‌افزار

گوشی اندرویدی خود را به کره زمین تبدیل کنید و به صورت مجازی کره زمین را به طور کامل مشاهده کنید. این برنامه شب و روز، ابر، خورشید، فصل و ماه را شبیه سازی می کند و از طریق ماهواره ها برای ایجاد تصاویر زنده استفاده می کند. از ویژگی های جالب این برنامه می توان به شبیه سازی در زمان واقعی ابر، شهر، نور، دریا، یخ و یا ساعت و قطب نما و نمایش زمان طلوع و خورشید، تصاویر پس زمینه زنده، نشان دادن تمامی مکان ها در هر دقیقه، نمایش غروب آفتاب، دارای نقشه و کاملا لمسی و ... اشاره کرد.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

ارائه شده توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران؛

نرم افزار "آتش نشان" را بر روی تلفن همراه خود داشته باشید + دانلود

نرم افزار آتش نشان توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران برای افزایش سطح آگاهی و ارائه آموزش های اولیه به شهروندان طراحی شده است. شما می توانید با مطالعه و استفاده از این نرم افزار آموزش های اوليه و پايه جهت كاهش بروز حوادث و سوانح، ارتقا سطح ايمنی شهر و ... را بیاموزید.
 
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

Wow KitKat Clock Widgets

ویجت ساعت های اندروید کیت کت + دانلود

همان طور که می دانید نسخه جدید اندروید(4.4) با نام کیت کت بر روی برخی گوشی ها همچون نکسوس 5 منتشر شده است. در اینجا قصد داریم نرم افزاری معرفی کنیم که دارای 18 عدد اسکین و ویجت ساعت از ساعت های بسیار زیبای نسخه جدید اندروید کیت کت است که این ساعت ها با رنگ های متفاوتی ارائه شده است. از امکانات این نرم افزار می توان به سفارشی کردن ساعت آنالوگ با استفاده از پالت رنگ به سبک کیت کت اشاره کرد.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

کاهش وزن را با "مجله لاغری" تجربه کنید + دانلود نرم افزار

یکی از اصلی ترین مشکلات در جامعه ماشینی، اضافه وزن و چاقی افراد است. پس اگر شما هم از اضافه وزن و چاقی رنج می برید، می توانید با استفاده از نرم افزار " مجله لاغری" روش های صحیح و عملی کاهش وزن را بیاموزید. برنامه شامل 100 مقاله اختصاصی برای کاهش وزن است و تمامی اطلاعات موجود در آن برگرفته از مطالب پزشکان متخصص بوده و از منابع معتبر نقل شده است.
 
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

برای رایانه؛

رینگتون دلخواه خود را برای گوشیتان بسازید + دانلود

Free Ringtone Maker نرم افزاری است جالب که شما می توانید با سلیقه ی خودتان رینگتون دلخواه خود را در سه مرحله برای گوشیتان بسازید. برای شروع آهنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید، سپس مکان دلخواه آهنگ انتخاب شده را مشخص می کنید و در پایان رینگتون خود را تحویل بگیرید.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

نرم افزار "ذکر شمار" برای گوشی های اندرویدی + دانلود

ذکر گفتن یکی از اعمالی است که مسلمانان در طول روز به دلایل مختلفی به انجام آن می پردازند. شاید شما برای ذکر گفتن از تسبیح یا بندهای انگشت خود استفاده می کنید، در این روش امکان اشتباه وجود دارد، مخصوصا در زمانی که تعداد ذکر بسیار بالا باشد. برنامه ذکر شمار می تواند تمامی دفعات تکرار ذکر را به صورت دقیق محاسبه کند.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

Hummingbirds برای رایانه؛

تم زیبا برای "ویندوز 7" + دانلود

امروز برای شما کاربران ویندوز محبوب هفت یک پوسته زیبا به نام Hummingbirds را آماده کرده ایم. این پوسته که محصولی از شرکت مایکروسافت می باشد 11 تصویر مختلف پرندگان را در خود جای داده است.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

برای اندرویدی‌ها؛

به صورت زنده شبکه‌های ایران را مشاهده کنید + دانلود

Live IRIB یک نرم افزار ایرانی می باشد که با آن می توانید تمامی شبکه های سیما را روی تلفن همراه و یا تبلت اندرویدی خود ببینید با این نرم افزار می توانید به سه حالت کیفیت پایین، کیفیت متوسط، کیفیت بالا و کیفیت ثابت شبکه های سیما را مشاهده کنید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

 
برای رایانه؛

پخش فیلم های بلوری با iDeer + دانلود نرم افزار

بهترین و سنگین ترین فرمت ویدئویی موجود،فیلم های بلو ری هستند، که تنها تعدادی از پخش کننده های تصویری قادر به پخش این فرمت هستند، نرم افزار iDeer Blu-ray Player یکی از برنامه های تخصصی برای پخش فیلم های بلو ری است. این نرم افزار قادر به پخش ویدئو و صدا با کیفیت بسیار بالا است و از فرمت هایی مانند: MOV ،AVI ،MOV ،FLV ،WMV ،MP4 پشتیبانی می کند.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

Adobe Shockwave Player؛

افزونه‌ای برای مشاهده کلیپ‌های فلش + دانلود

بخش عمده ای از رسانه های موجود در فضای مجازی برای نمایش بر روی مرورگرتان نیاز به افزونه مرورگر Flash Player یا Shockwave Player است. امکانی که این نرم افزار برای شما میسر می کند اجرای کلیپ‌های فلش در محیط ویندوز و مرورگرهای اینترنت است.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

Autodesk SketchBook Pro؛

نرم افزار حرفه‌ای برای طراحی و ویرایش تصاویر + دانلود

  با نصب نرم افزار Autodesk SketchBook Pro شما می توانید طرح‌ها و ایده‌های خود را در برنامه پیاده کنید و تبدیل به یک طراح حرفه ای شوید. کار با این نرم افزار ساده و بیسار آسان است و شما می توانید با قلم دیجیتالی به طراحی بپردازید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

Ashampoo Burning Studio

نرم افزار همه منظوره "رایت" لوح های فشرده + دانلود

 هر کاربری با توجه به علاقه و تعصبی که دارد از نرم افزارهای رایج مثل Nero تا Clone و Alchohol120% و ... استفاده می کنند. اما حالا دریچه با معرفی یک نرم افزار فوق العاده کاربردی یا بهتر است بگوییم یک نرم افزار همه کاره رایت، کار را از آنچه که راحت است راحت تر می کند. نام این نرم افزار Ashampoo Burning Studio است که تمامی ابزارها و قابلیت های نرم افزارهای مشابه خود را در خود جای داده است.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

برای ios؛

قدرت بینایی خود را بسنجید + دانلود نرم افزار

این برنامه Eye Test یک نرم افزار جالب و کاربردی جهت سنجش قدرت بینایی چشم توسط تلفن همراه هوشمند است. این برنامه می تواند با سنجش کامل چشم های شما اختلالات موجود در آن را گزارش دهد. این نرم افزار یک گزینه مناسب برای چشم پزشکان و حتی افراد عادی جامعه هم هست و نصب آن بر روی گوشی دارای سیستم عامل ios توصیه می شود.
 
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای گوشی های اندرویدی؛

عکاسی حرفه ای با Camera FV-5 + دانلود نرم افزار

شاید شما هم از دوربین گوشی خود به عنوان یک دوربین عکاسی حرفه ای استفاده می کنید و توقع دارید تصاویری با بهترین کیفیت و ویژگی را خلق کنید. این نرم افزار Camera FV-5 می تواند خلاقیت و کیفیت را به لنز دوربین گوشی اندرویدی شما هدیه دهد. برنامه با قرار دادن ابزارها، پارامترها و افکت های گوناگون در اختیار شما،کمک می کند تا بهترین تصاویر هنری را ایجاد کنید. در ضمن برنامه قادر است که تصاویر تهیه شده را با فرمت های jpg و png ذخیره کند.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

برای اندروید و ios

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به تازگی یک برنامه جالب ویژه جام جهانی 2014 منتشر کرده است که این برنامه برای سیستم عامل های اندروید و ios طراحی شده است. شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی گوشی هوشمند خود از وضعیت 32 تیم راه یافته به جام جهانی مطلع شوید، ویژگی های هر تیم و بازیکنانش را مطالعه کنید. در ضمن شما می توانید قرعه کشی جام جهانی را در روز جمعه به صورت مستقیم مشاهده کنید.

 
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای رایانه؛

مبدل فرمت های ویدئویی به یکدیگر + دانلود نرم افزار

نرم افزار Freemake Video Converter یک برنامه مولتی مدیا قدرتمند جهت تبدیل فرمت های ویدئویی به یکدیگر است. شاید شما برای پخش در برخی از دستگاه ها نیاز به فرمت های خاص باشته باشید، که می توانید با استفاده از این نرم افزار ویدئوهای موردنظرتان را به فرمت های دلخواه خود تبدیل کنید.
 

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

گردآوری از: سالار واعظی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۵:۰۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام . ممنونم از ارائه مطالب متنوع و به روز در زمینه های مختلف .
فقط قصدم عرض ادب و خسته نباشید بود . متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۵:۰۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام . ممنونم از ارائه مطالب متنوع و به روز در زمینه های مختلف .
فقط قصدم عرض ادب و خسته نباشید بود . متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۵:۰۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام . ممنونم از ارائه مطالب متنوع و به روز در زمینه های مختلف .
فقط قصدم عرض ادب و خسته نباشید بود . متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۵:۰۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام . ممنونم از ارائه مطالب متنوع و به روز در زمینه های مختلف .
فقط قصدم عرض ادب و خسته نباشید بود . متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۴
lمرسی عالی بووووووووووووود
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۲۰:۱۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
سلام میخواستم بهم بگیدچطور میتونم صدای دوربین عکاسی موبایل مدل هوآوی G525 رو قطع کنم لطفا راهنماییم کنید اگه ممکنه برام ایمیل کنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۴۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
یکی از دوستام انقد به سایت شما علاقه داره اسمشو گذاشتیم علی وای جی سی
Iran (Islamic Republic of)
hossein
۱۱:۲۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
لطفا برنامه های درست ودرمون بزارید
Iran (Islamic Republic of)
mamaloka
۱۶:۵۷ ۲۵ تير ۱۳۹۳
ممنون اگه میشه بیشتر واسه تبلت بزارین
Iran (Islamic Republic of)
arash
۱۹:۵۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
ممنون فقط همین
Iran (Islamic Republic of)
فروغ
۱۷:۰۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۲
فقط اندروید.مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ابی بانه
۱۵:۲۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
خیییلی خوبه برنامه هاتون ممنون!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
mostafa
۱۳:۰۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
من براي اولي از اين سايت ديدن كردم واقعا عاليه ممنونم خسته نباشيد
Japan
علی
۲۰:۴۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۲
مرورگر اپرا یکی از پرطرفتار ترین مرورگر هاست لطفا ان را هم برای هفته های بعد بگزارید.
Iran (Islamic Republic of)
17ساله
۱۲:۵۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۲
تو رو خدا برای ویندوز فون هم بزارید.میزارید یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
hamideh
۲۳:۲۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
بسيارممنونم عالي جديد به روز بودن مطالب جديدبازم بزارين استفاده كنيم مخصوصا نرم افزارمخصوص تب لت كه زياداستاده ميكنم كامپيوتر خسته كنندست بازم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
قاسم بابا ئیان
۲۲:۲۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
تورا به خدا به فکر رایانه هم باشید .برای رایانه هم نرم افزار بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
تا به حال که اندروید ندیدن حالا به فکر اندروید افتادن تمام نرم افزار ها اندروید گذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۰۹:۴۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
اطلاعات جلبی میدین دستتون درد نکنه موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
bbbb
۰۰:۱۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
چرا جاوا لمسی نمیذارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۲:۰۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۲
با سلام واقعا دست گلتون درد نکند نرم افزارهای اندرویدیتون خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۹:۱۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۲
نرم افزار ها بسیـــــــــار عالی...
بسیــــــــــــار ممنون از تلاش بی نظیر باشگاه خبرنگاران
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۸:۳۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۲
وای جی سی یه دونه ای . دستتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۵۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۲
جرا تمام نرم افزار هایی خوب برای اندروید جرا برای جاوا نیست
Netherlands
مجتبی
۱۷:۳۶ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
داداش من چون تگنولوژی داره پیشرفت میکنه!! شمام بهتره به جای ایراد گیری به روز باشین.
Iran (Islamic Republic of)
iman
۱۵:۲۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۲
با سلام
لینک نرم افزار حل مسایل ریاضی مربوط به چیز دیگه هست؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۰۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۲
رایانه هم مثل جاوا داره حذف می شه. بابا چهار تا برنامه هم واسه کامپیوتر بذارید. همش اندروید!!!! چه وضعشه؟؟؟؟