روزنامه الاخبار لبنان گزارش داد؛

مذاكرات ژنو تنها به پرونده هسته اي ايران اختصاص داشت/اشتباهات عربستان از زبان بندربن سلطان

روزنامه الاخبار لبنان با اشاره به اينكه در مذاكرات هسته اي ايران وگروه 1+5 تنها موضوع پرونده هسته اي ايران مطرح شده بود،هرگونه بررسي موضع‌هاي ديگر در اين مذاكرات را رد كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛روزنامه "الاخبار" لبنان درتازه ترين شماره خود نوشت:مقامات ايراني در ديدار خود با "نبيه بري" رئيس پارلمان لبنان تاكيد داشته اند كه مذاكرات ايران با نمايندگان گروه 1+5 تنها به موضوع پرونده هسته اي اين كشور اختصاص داشته و در آن بررسي اوضاع منطقه و موضوع هاي ديگري مطرح نبوده است.

اين روزنامه در ادامه با اشاره به اينكه ديپلماسي ايران نسبت به تروريسمي كه منطقه را مورد هجوم قرار داده نگران است افزود:مقامات ايراني در ديدار با "نبيه بري" نگراني خود را از انفجارهاي اخير بيروت ابراز داشتند.

روزنامه الاخبارهمچنين در اين گزارش خود مي‌نويسد:"بندر بن سلطان" رئيس دستگاه اطلاعاتي عربستان سال ها پيش در پاسخ به سوالي درخصوص انگيزه اين كشور در حمايت ازعمليات‌هاي امنيتي در افغانستان اظهار داشته،عربستان دوبار اشتباه كرده كه يكي از آنها كمك 40 ميليارد دلاري به "صدام حسين" براي اقدامات ضد ايراني و ديگري هنگامي‌است كه عربستان به حمايت از طالبان پرداخت.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار