شهردار تهران در مراسم افتتاحیه بزرگراه طبقاتی صدر:

دو طبقه سازی بزرگراه بعثت مقصد بعدی قطار دو طبقه سازی بزرگراه‌های پایتخت

شهردار تهران در مراسم افتتاحیه بزرگراه طبقاتی صدر دو طبقه کردن بخشی از بزرگراه بعثت در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ قالیباف در مراسم افتتاحیه بزرگراه طبقاتی صدر اظهار داشت: پروژه عظیم بزرگراه طبقاتی صدر با کار شبانه روزی و به همت مهندسین داخلی امروز به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: از همه مردمی که در طول اجرای این پروژه متحمل رنج و سختی شدند پوزش می طلبیم و این پروژه عظیم قابل قیاس در سطح بین ا‌لمللی افتتاح آن را به مردم تهران تبریک می گوییم.

شهردار تهران در ادامه بیان داشت: از اینکه چنین پروژه بزرگی امروز افتتاح می شود خوشحالیم اما از اینکه آلودگی هوا مردم را با مشکل رو برو کرده عذر خواهی می کنیم و هر چند شهرداری تهران دستگاه مسئول مستقیم حل این مشکل نیست اما تمام تلاش شهرداری تهران در این راستا است.

وی ادامه داد: متاسفانه ساختارها و مدیریت غلط باعث شده کارهای بزرگ انجام شده با تلخی آلودگی هوا کام مردم را شیرین نکند اما همواره نشان داده شده اگر اراده باشد مشکلی وجود ندارد که مسئولین نتوانند از روی زمین بردارند.

وی افزود: امیدواریم روزی شاهد آن باشیم بزرگترین مشکل شهر تهران و آلودگی هوا به صورت کامل برطرف شود.

شهردار تهران در ادامه با اشاره به منابع مالی در نظر گرفته شده برای متر‌وی تهران اظهار داشت: فقط نیاز به اجرای قانون است و بودجه ای که در مجلس تصویب شد بیش از 2 سال است راکد مانده است در حالی که مقدمات آن در دولت و توسط بانک مرکزی مهیا شده است.

وی افزود: توسعه حمل و نقل عمومی می تواند سهم مهمی در پروژه های عمرانی کشور داشته باشد و ساختار مهمی که باید به آن توجه شود.

قالیباف در ادامه با اشاره به تحریم ها بیان داشت: پروژه طبقاتی صدر درست زمانی شروع به کار کرد که اوج تحریم ها بود و طی 26 ماه این پروژه محقق شد و 6 ماه تاخیر آن به دلیل مانع ها‌یی بود که تحریم ها به وجود آورده بودند.

 وی ادامه داد: اگر ما کنار فعالیتهای سیاسی بدانیم که راه حل اساسی تکیه کردن به مردم است برون رفت از رکود اقتصادی کار دشواری نخواهد بود.

شهردار تهران خاطر نشان کرد: پروژه بعدی که در اولویت کارهای شهرداری قرار دارد طبقاتی کردن بخشی از بزرگراه بعثت است که در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهردار ، تبریک ، پروژه ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
طرح بسیار خوبی بود!و میشه ازش به عنوان یه افتخار تو کشورمون یاد برد !همه کسایی که زحمت کشیدن که این افتخار به ثمر بشینه خسته نباشن! ولی سؤال اینجاس چرا هیچکس از اعضای دولت سر افتتاح این پروژه بزرگ حضور نداشتند؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضاحمیدی
۲۳:۴۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
سلام جناب اقای دکترقالیباف به حضرتعالی تبریک عرض میکنم الحق که همشهری خوبمان هستی موفق باش انشالله
Iran (Islamic Republic of)
vahid
۲۰:۵۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
سلام
اقای شهردار . تهران تاکنون کسی مانند شما نداشته / از تلاش شما متشکریم/ لطفا فکری به حال بزرگراه امامرضا (ع) بفرمایید . از ابتدای این راه میتوان غربت امام را حس کرد.
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۹:۲۸ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
جایی را درست میکنیم به نام تهران هر روز بزرگترش میکنیم و فوتش میکنیم تا زنده بمانیم تازه بودجه کشور را نیز به پایش میریزم غافل از اینکه هر ظرف تا یک حدی اب میگیره اخرش چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
کار قالیباف یعنی کا بدون برنامه ریزی وتقلید از کشور های خارجی نمونه چهار راه ولیعصر افتتاح ایستگاه مترو وایستگاه brt نتیجه چهار راه ویصر گنجایش این همه مسافر را ندارد کار در مرحله بعد درست کردن تونل برای عابرین پیاده نتیجه افزایش فعالیت دزدان و در این هوایی وهزارن کار غیر قابل پیش بینی
Iran (Islamic Republic of)
همشهري
۱۴:۳۳ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
کاش بزرگراه همت دو طبقه مي‌شد و مشکل پل ستاخان به عنوان گلوگاه بزرگره شيخ فضل الله حل مي‌شد.
آخرین اخبار