آغاز توزیع شیر در مدارس تهران

مراسم توزیع شیر در مدارس شهر تهران از امروز آغاز شد و 730 هزار دانش آموز تهرانی شیر دریافت می کنند.

   به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مراسم نمادین توزیع شیر روز شنبه در دبستان شهریار منطقه 19 آموزش و پرورش تهرانن برگزار شد.
 
اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم اظهار داشت: یکی از اهداف نظام تعلیم و تربیت در ساحتهای 6 گانه، سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان است.
 
وی با بیان اینکه شیر به عنوان یک ماده غذایی کامل محسوب می‌شود، افزود: ارزیابی‌ها حاکی از اثربخشی مثبت طرح توزیع شیر در مدارس است و امیدواریم بتوانیم این طرح را با مشارکت خانواده‌ها پیگیری و نهادینه کنیم.
 
چهاربند با بیان اینکه توزیع شیر در مدارس تهران بین 730 هزار دانش‌آموز دوره پیش دبستان، ابتدایی و دوره متوسطه اول اجرا می‌شود، گفت: دانش‌آموزان در هفته حداقل دو نوبت شیر دریافت می‌کنند، به عبارتی 1460 نفر نوبت در هفته شیر توزیع می‌شود.
 
وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری کارخانه‌های تولید کننده شیر تا سقف 30 نوبت و در صورت تامین اعتبارات تا 40 نوبت، شیر بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.
 
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران تأکید کرد: با همکاری دانشگاههای علوم پزشکی ایران و شهید بهشتی نظارت بر شیر توزیع شده بین دانش‌آموزان و اطمینان از استانداردها اجرا می‌شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار