در صحن علنی امروز؛

رسایی: ظاهرا کلید روحانی، کلید انبار داس است

عضو فراکسیون روحانیون با انتقاد از جابه‌جایی نیروها در دولت یازدهم گفت: آقای روحانی شما فرمودید با داس نیامدید ولی ظاهرا این کلید، کلید انبار داس است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز یکشنبه 10 آذر در موافقت با دو فوریت طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در مشاغل اجرایی گفت: از مخالفین محترم تشکر می‌کنم که در میان سخنان خودشان اذعان داشتند با اصل طرح مخالف نیستند.  
 
وی افزود: در اصل طرح بحث وزرا وجود ندارد بنابراین می‌خواهیم با دقت به این موضوع بنگرند.
 
وی تصریح کرد: ما تعداد زیادی نیروهای جوان فعال داریم که تعهد و تخصص دارند بنابراین وقتی بازنشستگان که تعداد آن‌ها یک نفر هم نیست به کار گرفته می‌شود، به صلاح نیست.  
 
نماینده تهران افزود: در آموزش و پرورش در همین چند روز که وزیر محترم رای آوردند در استان تهران و جاهای مختلف افراد بازنشسته را برگردانده‌اند و در یکی از استان‌ها کسی که قبلا در دبی شرکت داشته است او را از این کار برگردانده و مدیر کلش کردند این چه معنا دارد؟
 
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: آقای روحانی چرا از نیروهای جوان و هم فکرتان که تلاش کردند شما رای بیاورید، استفاده نمی‌کنید؟ وقتی افراد سنین بالا را به کار می‌گیرید بازده کار پایین می‌آید.
 
عضو فراکسیون روحانیون تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند مدیران ما نباید مدیران کارتابلی باشند بلکه باید در صحنه حضور داشته باشند و از نزدیک وضعیت را ببینند والا گزارش کارتابل‌ها انباشته می‌شود و تصمیم گیری سخت خواهد شد.  
 
رسایی افزود: در مدیریت‌ها به کار گرفته می‌شوند باید کسانی که سابقه، تعهد، تجربه و هم توان اجرای کار را داشته باشند.  
 
عضو فراکسیون اصولگرایان تاکید کرد: اقدامی که در دولت صورت می‌گیرد برخلاف تدبیر و امید است و امید را کور می‌کند.  
 
وی اظهار داشت: جناب آقای روحانی شما فرمودید من با داس نیامده‌ام بلکه با کلید آمده‌ام الان متاسفانه ما با این روند جابه جایی‌ها و به کارگیری افراد می‌بینیم این کلید ظاهرا کلید انبار داس بوده است و این اقدام درست نیست و باید از نیروهای جوان استفاده کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضادیداری
۲۱:۲۲ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
روحانی جان حرف اقای رسایی جای تامل دارد
آخرین اخبار