وطن پرست: شرایط بازی با کهکشانی ها سخت است

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور میزبان تیم باریج اسانس کاشان است.

ابراهیم وطن پرست، سرمربی تم والیبال شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: تمامی تیم‌ها از 20 روز تعطیلی لیگ به دلیل حضور تیم ملی در مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها به نوعی استفاده کردند ما نیز در طول این مدت تمرینات خاص خود را انجام دادیم.

وی تصریح کرد: در طول تمرینات اخیر روی نقاط قوت تمرکز بیشتر کرده وتمرینات ویژه‌ای را برای برطرف کردن نقاط ضعف تیم دنبال کردیم.

وی گفت: با توجه به آن که ارومیه نسبت به سایر استان‌ها دروتر است نتوانستیم برای انجام بازی تدارکاتی به شهرهای دیگر برای انجام بازی دوستانه سفرکنیم و فقط به انجام یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم شهرداری تبریز بسنده کردیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه افزود: تیم باریج اسانس یکی از تیم‌های مدعی و قدرتمند لیگ محسوب می شود پنج بازیکن این تیم اعم از فرهاد قائمی، آرمین تشکری، مهدی مهدوی، امیرغفور، ناصر رحیمی پناه همراه با تیم ملی در مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها حضورداشتند پس باید در کل گفت: که ما به مصاف کهکشانی‌ها خواهیم رفت.

وطن پرست تصریح کرد: برای کسب نتیجه قابل قبول در دیدار مقابل کاشانی‌ها هم شاگردانم هم کادر فنی وهم تمامی تماشاگران وهواداران والیبال ارومیه از انگیزه بالایی برخوردار هستند این برد برای ما ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار