انفجار شبانه در خیابان ایرانشهر/2 ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند

آتش سوزی واحد اداری در ساختمان 6 طبقه در خیابان ایرانشهر با حضور به هنگام آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در پی مشاهده دود و آتش از یک واحد اداری و اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125، ستادفرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 00:01 بامداد امروز آتش نشانان ایستگاه های 18، 2 و گروه امداد و نجات 14 را به همراه خاور دستگاه های تنفسی و نردبان و تشک نجات به محل حادثه در خیابان ایرانشهر، بین خیابان انقلاب و سمیه اعزام کرد.

براساس این گزارش، بنابر اظهارآتش نشانان اعزام شده؛ در محل حادثه یک ساختمان 6 طبقه 20واحدی دیده می شد که طبقه دوم آن یک واحد 70متری اداری بود به علت نامعلوم دچار انفجار و سپس آتش سوزی شده بود به طوری که پنجره های این واحد و شیشه های آن شکسته و به اطراف پرتاب شده بود.

در این حادثه، واحد اداری کاملا شعله ور شده بود و آتش سوزی آن در حال سرایت به واحدهای مجاور و طبقات بالا بود که آتش نشانان به سرعت با قطع برق و گاز ساختمان ایمن سازی های اولیه را انجام داده و با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده آتش سوزی را در مدت زمان کوتاهی مهار و خاموش کردند.

گفتنی است، آتش نشانان همچنین به جستجوی محبوسین احتمالی در دود و آتش پرداخته و پس از اطمینان از نبود فرد و تخلیه دود از محل آتش سوزی ساعت 1:28 بامداد به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار