جهت حضور در مرحله نهايي انتخابي تيم‌هاي ملي کشتی؛

شرايط حضور تقوي،قاسمي،فقیری و عبدولی اعلام شد

از سوي كادر فني تيم ملي كشتي آزاد و فرنگی بزرگسالان شرايط حضور 4كشتي گير در مرحله نهايي انتخابي تيم‌ملي مشخص شد.

 
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با استناد به مفاد بند 8 از فرآيند انتخاب تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان و به تشخيص كادر فني مهدي تقوي مي‌بايد در مسابقات بين‌المللي جام تختي شركت كند و در صورت كسب نتيجه مناسب (قرار گرفتن در موقعيت دو نفر برتر اين رقابت‌ها در وزن ذيربط مطابق مفاد بند سوم از بخش ج فرآيند انتخاب تيم‌هاي ملي كشتي كشور در سال 1393) در اين دوره از رقابت‌ها، مجوز حضور در انتخابي مرحله نهايي تيم ملي را بدست خواهد آورد.
 
لازم به توضيح است بر مبناي مفاد بند 9 بخش ج فرآيند مذكور، مشاراليه مي‌تواند در رقابت‌هاي جام جهاني تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان ايران را همراهي كند وليكن همراهي وي در صورت عدم حضور در جام تختي و عدم كسب نتيجه لازم، مبنايي جهت حضور در مسابقات مرحله نهايي انتخابي تيم ملي محسوب نخواهد شد.
در ضمن كميل قاسمي در صورت ارائه‌ي عملكرد مناسب در مسابقات جام جهاني و اخذ نظر مثبت كادر فني در اين خصوص مجاز به شركت در مرحله نهايي انتخابي تيم ملي خواهد بود.
 
همچنین با استناد به مفاد بند 8 از فرآيند انتخاب تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان و به تشخيص كادر فني محمد فقيري و سعيد عبدولي مي‌بايد در مسابقات بين‌المللي جام يادگار امام (ره) شركت كند و در صورت كسب نتيجه مناسب (قرار گرفتن در موقعيت دو نفر برتر اين رقابت‌ها در وزن ذيربط مطابق مفاد بند سوم از بخش ج فرآيند انتخاب تيم‌هاي ملي كشتي كشور در سال 1393) در اين دوره از رقابت‌ها، مجوز حضور در انتخابي مرحله نهايي تيم ملي را بدست خواهد آورد.
 
لازم به توضيح است بر مبناي مفاد بند 9 بخش ج فرآيند مذكور، مشاراليه مي‌تواند در رقابت‌هاي جام جهاني تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان ايران را همراهي كند وليكن همراهي وي در صورت عدم حضور در جام يادگار امام و عدم كسب نتيجه لازم، مبنايي جهت حضور در مسابقات مرحله نهايي انتخابي تيم ملي محسوب نخواهد شد.
 
همچنين ساير كشتي گيران شركت كننده در رقابت‌هاي جهاني بوداپست در صورت تمايل، با هماهنگي كادر فني مي‌توانند در رقابت‌هاي جام جهان پهلوان تختی در رشته آزاد و جام يادگار امام در رشته فرنگی به عنوان مسابقه تداركاتي شركت كنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، انتخابی ، عبدولی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار