مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می‌باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ 
یک فیلم مستند جدید به کارگردانی "یوتام فلدمن"، به این مسئله می‌پردازد که رژیم صهیونیستی، مهد تسلیحات مرگباری است که امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند.
یکی از فرماندهان مقاومت لبنان مقابل منزلش ترور شد و به شهادت رسید. حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی را مسئول ترور حسان هولو القيس دانست.
«يائير لاپيد» شريک اصلي دولت ائتلافي بنيامين نتانياهو نخست وزير اسراييل گفت نتانياهو بايد از شدت دعوا با باراک اوباما رييس‌جمهور آمريکا بکاهد.
گرين والد گفته است : مداركي كه اسنودن به زودي منتشر خواهد كرد شوك بزرگي بوجود خواهد آورد.
وزير اطلاع رساني سوريه گفت: ما خواهان دعوت نکردن از عربستان سعودي براي مشاركت در نشست «ژنو 2» هستيم.
مايکل مان، سخنگوي کاترين اشتون، در گفتگو با رسانه وابسته به سيا اعلام کرد: رفع تحريم‌هاي بين المللي عليه ايران پس از آن آغاز مي‌شود که آژانس بين‌المللي انرژي اتمي اقدامات ايران در چارچوب توافق ژنو را تاييد کند.
بنيامين بن اليعازر، وزير جنگ سابق رژيم صهيونيستي و نماينده حزب کار در کنست با توجيه مخالفت بنيامين نتانياهو با توافق ايران تاکيد کرد نخست وزير اسرائيل بايد در شيوه خود تغيير ايجاد کند.
منابع ديپلماتيك عربي در مسكو از گفتگوهاي ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه با بندر بن سلطان رئيس سرويس اطلاعاتي عربستان درخصوص توافق هسته اي ژنو خبر دادند.
ماريا وان در هوون در سخناني از فروش ذخاير نفتي شناور ايران پس از كاهش برخي از تحريم‌ها عليه اين كشور خبر داد.
نشريه آمريکايي وال استريت ژورنال نوشت: هنري کيسينجر و جرج شولتز وزيران امور خارجه اسبق آمريکا در ادعایی، توصيه کردند توافق هسته اي معتبر با ايران بايد موجب برچيدن يا توقف بخش‌هاي مهم تاسيسات زير بنايي اين کشور شود.
وزير امورخارجه روسيه در سخناني نسبت به درك اوضاع خطرناك سوريه از سوي ناتو و پايبندي اين نهاد به قوانين بين المللي ابراز اميدواري كرد.
ميشل سليمان رئيس جمهوري لبنان گفت : نبايد از راه اتهام زني روابط تاريخي مان را با عربستان سعودي بر هم بزنيم.
منابع خبری اعلام کردند رئيس دولت ،‌نخست وزیر و رییس کشور امارات با وزير خارجه ايران ديدار كرد.
"سلیم ادریس" رئیس تشکیلات موسوم به "ستاد ارتش آزاد" سوریه به گروه های مسلح وابسته به القاعده در سوریه اعلام جنگ کرد.
يك فيلم عربستانی با استقبال گسترده صهیونیستها در فلسطين اشغالي روبرو شد، به گونه اي كه صاحبان سينماها تعداد سانس ها را از يك به سه سانس در روز افزايش دادند، و به علت استقبال زیاد اجازه نمايش آن در سالن هاي سينما در ديگر شهرها و شهرکها داده شد.
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا، از اقدام دخترش به دلیل حمله علنی به خواهرش (لیز) در شبکه‌های اجتماعی به خاطر اعتراض به ازدواج همجنس بازان شوکه شد.
شبكه الجزيره از وقوع انفجاري مهيب در نزديكي ساختمان اداره اطلاعات استان كركوك خبر داد.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار