تبليغات اينترنتي کميته حمايت از اسراي فلسطين براي رسوا کردن اقدامات رژيم صهيونيستي

کمیته اسرای نیروهای ملی و اسلامی فلسطین و دانشکده الهیات در حمایت از اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی و رسوا کردن اقدامات صهیونیست ها در حق اسرا تبلیغات اینترنتی در فیسبوک و تویتر با عنوان «اسرا تاج سر ما هستند» به راه انداخته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی القدس؛ «عصام زهد» سخنگوی تبلیغات اینترنتی با اعلام این مطلب افزود: هدف از این تبلیغات رسوا کردن جنایات رژیم اشغالگر و ظلم و ستمی است که در حق اسرای فلسطینی روا می دارد تا با این روش یک بسیج همگانی و بین المللی علیه جنایات اشغالگران در دنیا شکل گیرد.
«محمد الداعور» خبرنگار این شبکه با تهیه گزارشی در این باره افزود: پایگاه اینترنتی کمیته اسرای فلسطین با به راه انداختن تبلیغات اینترنتی سعی در یاری رساندن به اسرای فلسطینی از طریق فیس بوک و تویتر دارد.
وی تصریح کرد: این اقدام می تواند دیدگاه جهانیان را نسبت به اسرای فلسطینی که در زندانهای رژیم صهیونیستی مورد ظلم وستم واقع می شوند تغییر دهد.
وی در ادامه این مطلب افزود: این تبلیغات به وسیله تمامی نیروهای ملی و اسلامی راه اندازی شده است و دست اندرکاران آن قصد دارند این موضوع را در سرتاسر کشورهای عربی و اسلامی رواج دهند.
خبرنگار این شبکه در ادامه این گزارش افزود: «موسسه مهجه القدس» در همبستگی با اسرای مریض فلسطینی که دربند زندانهای رژیم صهیونیستی به سر می برند و روز به روز حال آنها وخیم تر می شود در برابر گذرگاه بیت حانون شمال نوار غزه تحصن کردند.
وی خاطر نشان کرد: این تحصن در هفته همبستگی با اسرای فلسطینی در بند زندانهای رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.
وی افزود:این موسسه در پیامی به نهادهای حقوقی و بین المللی از آنها خواسته است قبل از اینکه فرصت از دست برود برای آزادی اسرای فلسطینی از زندانهای صهیونیست تلاش کنند.
خبرنگار این شبکه در پایان این گزارش افزود: علیرغم تلاش های صورت گرفته مردمی و گروهی برای حمایت از اسرای فلسطینی آنها نیاز به یاری رساندن و همبستگی بین المللی در دفاع از حقوق خود دارند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار