ترفندهای شبانه؛

مهم‌ترین نکات برای تمیزکردن صفحات لمسي

هرگز از دستمال کاغذي براي پاک کردن اين صفحات استفاده نکنيد، پارچه هاي نرمي در بازار وجود دارد که به پارچه هاي ميکروفيبري مشهور است و براي اين کار مناسب است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، در حال حاضر گوشي هاي هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها داراي صفحات لمسي است که اثر انگشت و چربي دست روي اين صفحات باقي مي ماند و خيلي سريع کثيف مي شود. در اين مطلب نکاتي درباره تميز کردن اين صفحات به طوري که آسيبي به صفحه آن وارد نکند، آموزش داده مي شود.

 ۱ - به هيچ عنوان از مواد شوينده که حاوي الکل يا آمونياک است استفاده نکنيد، در صورت نياز، مقدار کمي آب را با افشانه روي دستمال بريزيد و از آن استفاده کنيد. البته افشانه هاي مخصوص اين کار هم در بازار موجود است.

 ۲ - هرگز از دستمال کاغذي براي پاک کردن اين صفحات استفاده نکنيد، پارچه هاي نرمي در بازار وجود دارد که به پارچه هاي ميکروفيبري مشهور است و براي اين کار مناسب است. ۳ - قبل از تميزکاري حتما دستگاه را به صورت کامل خاموش کنيد يا اگر به هر دليلي نمي توانيد حتما صفحه نمايشگر را خاموش نگه داريد.

۴ - پارچه موردنظر را به صورت عمودي يا افقي و در يک جهت روي صفحه بکشيد. انجام حرکات دايره وار باعث مي شود کثيفي ها روي صفحه کشيده شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار