واحدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خلع يد دو پيمانكار "مسكن ويژه"/میزان اقساط متقاضیان ماهانه 920 هزار تومان است

مدير كل راه و شهرسازي استان تهران گفت: سرعت ساخت‌ وساز در مسكن ويژه با خلع يد پيمانكاران و جايگزين شدن پيمانكاران جديد افزايش مي يابد.

فریبرز واحدی مدير كل راه وشهرسازي استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه قیمت زمین در واحد‌های مسکن ویژه تهرانسر در حال حاضر نصف قیمت زمین در این منطقه است؛ افزود: قیمت زمین در این منطقه حدود 4.5 تا پنج میلیون تومان است اما قیمت زمین واحد‌های مسکن ویژه این منطقه دو میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است.

واحدی افزود: سرعت ساخت‌ وساز در مسكن ويژه با خلع يد پيمانكاران و جايگزين شدن پيمانكاران جديد افزايش مي يابد. 

وي در ادامه اظهار داشت: متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر باید برای خرید هر واحد مسکن ویژه تهرانسر 293 میلیون تومان بپردازند ،گفت: براي مساعد‌ت با متقاضیان، این مبلغ تا 10 سال آینده به صورت اقساط پرداخت شود.

واحدي در ادامه افزود:40 میلیون تومان مبلغ افزایش یافته واحد‌های مسکن ویژه تهرانسر طی 10 سال آینده دریافت می‌شود ، میزان اقساط متقاضیان ماهانه 920 هزار تومان تعیین شده است.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران در ادامه اظهار داشت: متقاضیان مسکن ويژه تهرانسر باید برای قسط پنجم خود مبلغ 61 میلیون تومان پرداخت کنند و متقاضیانی که قادر به پرداخت یکجای این مبلغ نیستند می‌توانند در دو قسط قبل از تحویل و پس از تحویل این مبلغ را بپردازند.

وي در ادامه ياد‌آور شد: قرار بود متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر تا 31 شهریور قسط سوم خود را بپردازند. 

واحدي در ادامه خاطر نشان كرد: مقرر شده بود قرار‌داد اعیان واحد‌ها پس از پرداخت قسط سوم و قرار‌داد عرصه پس از قسط پنجم منعقد شود که با مساعدت صورت گرفته بناست قرار‌داد عرصه و اعیان طی پرداخت قسط سوم منعقد شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خلع ، پیمانکار ، مسکن ویژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار