استقرار سامانه‌هاي جديد گرمايشي و سرمايشي در فرودگاه كرمان

با بكارگيري سامانه نوين پرقدرت گرمايش و سرمايش در ترمينال داخلي فرودگاه كرمان، توان دهش باد در اين ترمينال به دو برابر افزايش يافت.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط‌عمومي فرودگاه‌ كرمان، محمد نخعي در پايان عمليات جابجايي و نصب سامانه پرقدرت تهويه سالن پايانه داخلي اين فرودگاه گفت: به‌روز رساني سامانه‌ها در تمامي بخش‌هاي هوانوردي و فرودگاهي براي تسهيل در امور و ارتقاي رضايتمندي مسافران هميشه در اولويت اين فرودگاه بوده است.

مديركل فرودگاه‌هاي استان كرمان با اشاره به تعويض و بكارگيري سامانه پرقدرت و نوين براي سالن داخلي اين فرودگاه افزود: با جايگزيني سامانه جديد، هواي مطبوع و متناسب با شرايط جوي در اين سالن برقرار خواهد بود.

نخعي توان ارتقاء يافته در اين سامانه‌ها را ده هزار CFM عنوان و خاطرنشان كرد: براي تامين هواي مطبوع در سالن‌ها، سامانه‌اي با قدرت 0CFM2000 جايگزين سامانه قديمي شده است كه مي‌تواند با قدرت بيشتر دهش باد، ناهمگوني هوا را به‌لحاظ سرمايش و گرمايش تا دو برابر بهبود دهد.

مراحل جابجايي و نصب اين سامانه توسط كارشناسان اداره تسهيلات و تجهيزات اداره‌كل فرودگاه‌هاي كرمان در مدت پنج روز انجام شده است.

خريد اين سامانه توسط اداره‌كل تسهيلات و تجهيزات فرودگاهي شركت فرودگاه‌هاي كشور انجام شده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار