واکنش کمیته امداد به تناقضات آماری مددجویان تحت پوشش؛

آمار 11 میلیون نفر صحیح است یا 5 میلیون ! کمیته امداد پاسخ داد

معاون سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به انتشار اخباری بر تناقض آمار مددجویان گفت:با توجه به شناور بودن آمار مددجویان، این ارقام ممکن است با تغییراتی البته در مقیاس نه چندان زیاد روبرو شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی محمد ذوالفقاری با بیان اینکه اکنون حدود یک میلیون و 700 هزار خانوار با جمعیت بیش از4  میلیون نفر، مددجوی دائم و مستمری بگیر این نهاد هستند، گفت:علاوه بر این تعداد تا سقف 500 هزار نفر نیز به صورت تک یا چند خدمتی و زمان دار از خدمات امداد بهره‌مند شده‌اند. 

وی به جمعیت حدود سه میلیون نفری مراجعان غیر مستمر این نهاد که به صورت موردی و بر حسب نیاز و مراجعه، خدمات درخواستی خود را دریافت می‌کنند هم اشاره کرد.
 
این در حالی است که چندی پیش محمود ملکوتی خواه ، رئیس اداره بودجه امور تولیدی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از تناقض آمار مددجویان حقوق‌بگیر کمیته امداد خبر داده و گفته بود: به گفته خودشان حدود 11 میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند و بر اساس آمارهای دیگری حدود 4 الی 5 میلیون نفر است، بنابراین باید رقم دقیق این افراد و این اختلاف نظر ها مشخص شود بعد در مورد بار مالی سبدهای کالای دولت برای این افراد صحبت کرد. 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار