ظریف: سنگین‌ترین رأی یک ساعته صادر شد/ گنبد‌ی‌ها در خانه یقه تیم‌های بزرگی را گرفته‌اند

تماشاگران تیم والیبال کاله آمل بنا به رأی صادر شده از سوی کمیته انضباطی سه جلسه از حضور در سالن محروم خواهند بود.

فرهاد ظریف در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: فکر می‌کنم این رأی که یک ساعته صادر شده درست است تماشاگران رفتار‌های غیراخلاقی زیادی انجام دادند، من به همراه دیگر بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم تمام تلاش خود را برای کنترل تماشاگران بکار گرفتیم اما متاسفانه این مساله ادامه یافت، ولی معتقدم سنگین‌ترین رای کمیته انضباطی بدون تخفیف صادر شد.

وی در خصوص وضعیت بازیکنان تیم بعد از نتیجه‌‌ای که مقابل تیم نوین کشاورز کسب کرده‌اند، اظهار داشت: در ورزش برای تمام تیم‌ها و بازیکنان این اتفاق می‌افتد که یک روز، روزشان نباشد، در دیدار هفته گذشته ما مقابل نوین کشاورز هم هیچ‌یک از بازیکنان تیم کاله آمل در حد و اندازه‌های خود نتوانستند بازی کنند البته نباید از انگیزه بالای بازیکنان تیم نوین کشاورز هم غافل شد، آن‌ها هرچه در توان داشتند مقابل ما به اجرا در آوردند.

لیبرو تیم والیبال کاله آمل در ادامه افزود: با توجه به آنکه بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه کاله حرفه‌ای هستند با یک برد مغرور نشده و با باخت افسرده نمی‌شوند، بعد از باخت مقابل نوین به سرعت آن نتیجه را فراموش کرده و برای بازی هفته هشتم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

ظریف گفت: به طور کلی باید بگوییم که بازی در لیگ امسال با توجه به نوع تشکیل تیم‌ها کار بسیار سخت و سنگینی است و بازی‌ها نزدیک به هم و پا یا پای دنبال می‌شود. شاید برخی تیم‌ها از داشتن یار ملی‌پوش محروم هستند ولی چون رشد والیبال ایران به تمام تیم‌ها منتقل شده، آن‌ها هم جزو مدعیان محسوب می‌شوند.

هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست


وی افزود: گنبد رقیب هفته هشتم ما در لیگ برتر یکی از تیم‌های قدرتمند امسال محسوب می‌شود گنبدی‌ها در خانه خود تاکنون یقه‌ی تیم‌های بزرگی را گرفته‌اند، امیدوارم با شرایط موجودی که در سالن این شهر حاکم است بتوانیم نتیجه خوبی را به دست آوریم.

ظریف در خصوص عملکرد خود در مسابقات لیگ تاکنون اظهار داشت: خوشبختانه در طول این پیکارها تاکنون تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین بازی خود به کار گرفته‌ام، امیدوارم کادر فنی هم از عملکردم رضایت داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ، برتر ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.