نادی: اطرافیان ذهنیت ولاسکو را نسبت به من خراب کردند/نیم نگاهی به صدر نشینی داریم

تیم والیبال باریج اسانس کاشان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در تهران به مصاف تیم پیکان می رود.

علی نادی دفاع وسط تیم والیبال باریج اسانس کاشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمامی بازی‌های لیگ امسال سخت و سنگین و نتایج هم غیر قابل پیش بینی است ما برای این که شرایط خود را در جدول حفظ کنیم نهایت سعی خود را برای شکست پیکانی‌ها بکار می‌گیریم.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر توانسته ایم با کسب دوازده امتیاز جایگاه سوم جدول رده بندی را به خود اختصاص دهیم ولی چون فاصله امتیازی ما با دیگر رقیبان کم است و ما نیم نگاهی به صدر جدول داریم باید بازی‌های بعدی و هفته‌های آینده را هم پیروز شویم.
 
وی یاد آور شد: لیگ والیبال ایران در سال جاری با رشد قابل قبولی همراه است اما متاسفانه جریان سنتی تماتشا‌گران همچنان ادامه دارد و بازیکنان را اذیت می‌کند.
 
این بازیکنانی که توسط تماشاگرانما‌ها مورد توهین قرار می‌گیرند همانهایی هستند که با زحمات خود برای تیم ملی نتایج خوب کسب کرده و باعث خوشحالی آنها می‌شدند امیدوارم این فرهنگ غلط در والیبال از بین رود.
 
** انگیزه ام بازگشت به تیم ملی است

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان یادآور شد: از عملکرد خودم در طول مسابقات لیگ تاکنون راضی هستم و از انگیزه بسیار بالایی برای بازگشت به تیم ملی برخوردارم امیدوارم این اتفاق برای لیگ جهانی صورت گیرد.
 
نادی در خصوص حواشی که عدم دعوتش به تیم ملی از سوی ولاسکو را پر رنگ تر کرد گفت: شنیدم ولاسکو گفته که از حرف‌های من در خصوص لیگ جهانی ناراحت است، اما من در مصاحبه‌هایم حرف بدی نزدم، باید دید افراد چه برداشتی کرده‌اند و چگونه حرف‌هایم به گوش ولاسکو رسیده است،‌این که گفتم، می‌توانستم به تیم ملی در لیگ جهانی کمک کنم حرف بدی نیست! اما باید دید که چه افرادی و چگونه حرف‌هایم را به ولاسکو انتقال می‌دهند.
 
وی تصریح کرد: به طور کلی باید دید افرادی که اطراف ولاسکو هستند آیا دوست دارند که من در ترکیب تیم ملی باشم یا خیر فکر نمی‌کنم ولاسکو با من مشکل داشته باشم چون من در تمام مدت حضورم در تیم ملی حرفه ای کار کرده ام من با شخص ولاسکو هیچ مشکلی ندارم و نخواهم داشت چون در طول مدت حضورم در تیم ملی با مربیان زیادی کار کرده ام و مشکلی هم نداشتم.
 
بازیکن دفاع وسط تیم والیبال باریج اسانس کاشان در ادامه یاد آور شد: خوشبختانه امیر غفور از نظر آسیب دیدگی بهبود یافته و در بازی مقابل تبریز بسیار ایده آل کار کرد و توانست به خوبی پس مسئولیت سنگین یک پشت خط زن برآید در دیدار مقابل پیکان هم به طور قطع تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین بازی بکار خواهد گرفت.
 
** از کمیته انضباطی گله دارم
 
نادی اظهار داشت: از تصمیم اخیر سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون گله‌مند هستم، چون یک عده از تماشاگران هستند که با برخی مربیان مشکل داشتند و در سالن اقدام به فحاشی می‌کنند، آیا درست است که تیم میزبان بازنده اعلام شود؟ به نظرم احتمال سوء استفاده بسیار زیاد و راحت است.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: تهران ، باریج ، اسانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.