کودک 3 ساله قربانی خشم مربی مهد کودک شد+ عکس

به گزارش پلیس مربی مهد کودکی در شهر اورنج‌ ‌سیتی واقع در ایالت فلور‌یدای آمریکا به اتهام قتل کودک 3 ساله دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسو‌شیتد پرس: را‌شل ‌ساپ 33 ساله کودک 3 ساله ای را که لباس خروج خود را نپوشیده بود در مقابل چشم های دیگر بچه های این مهد کودک به گوشه ای پرتاب و در پی آن کودک جان باخت.

به گزارش پلیس به نقل از این خبر گزاری علت مرگ دختر 3 ساله ضربه شدید به سر و در پی آن ضربه مغزی اعلام شد. ایتم‌ دختر 3 ساله به قصد خارج شدن از کلاس  و رفتن به حیاط برای بازی مورد خشم مربی خود قرار گرفت.

ساپ‌ پس از دستگیر شدن علت مرگ دختر بچه را افتادن از پله ها بیان کرد و افزود: هیچ گناهی متوجه وی نیست. بر اساس شواهد و باز سازی صحنه جرم پلیس تاکید کرد احتمال سقوط کودک از پله ها وجود ندارد.

وی در سومین جلسه باز‌پرسی خود به جرم خود پس از اعتراف 2 شاهد دیگر در این پرونده اعتراف کرد.

والدین ایتم‌ 3 ساله که تنها فرزند آنان بود در جلسه داد‌گاهی که برای مجازات وی برگزار شد از قاضی فر‌ناندو خواستار مجازات برای ساپ‌ شدند.

وکیل ساپ‌ با ارائه مدارک پزشکی مبنی بر بیمار بودن سا‌پ قصد تبرئه وی را به منظور درمان و بستری در یک آسایشگاه داشت که با توجه به سابقه وی در مربی گری ادعای وی رد شد.

وی تا برگزاری جلسه نهایی دادگاه به زندان به صورت موقتی فرستاده شد و تا تکمیل پرونده برای صدور رای نهایی در زندان بدون وثیقه خواهد ماند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مربی ، کودک ، مرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار