رئیس پلیس شماره گذاری راهور ناجا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شماره گذاری ۶۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه در کشور/ سه خودرو رکوردار شماره گذاری

سرهنگ روحی از شماره گذاری ۶۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه که برای نخستین بار به مالکان خودرو‌ها اختصاص داده خبر داد.

رئیس پلیس مرکز شماره گذاری راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برابر آمار ماه آبان ۶۵ هزار دستگاه برای نخستین بار شماره گذاری شده است. 

این مقام مسئول انتظامی در ادامه افزود: در این بین ۳ خودرو که بیشترین شماره گذاری را داشته پژو با ۱۷ هزار دستگاه، پراید سایپا با ۱۵ هزار دستگاه و سواری سمند با ۵ هزار دستگاه است.
 
وی در خاتمه اظهار داشت: به مالکان خودرو‌ها توصیه می‌شود که قبل از مراجعه به دفترخانه به مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده و از تعویض پلاک خودرو مطمئن شوند و هیچگاه خودرو را وکالتی واگذار نکنند؛ چرا که نه تنها امکان سوء استفاده از پلاک است بلکه در سوابق گواهینامه شما امکان درج نمره منفی وجود دارد.  

انتهای‌پیام/
برچسب ها: شماره ، وسیله ، نقلیه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۲۱:۵۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
برابر مصوبه هیئت دولت سن فرسودگی موتورسیکلت 10 سال و سن فرسودگی سواری شخصی 20 سال است و لذا راهور به این استناد موظف به ارائه خدمات است .
Iran (Islamic Republic of)
sdavood
۰۰:۴۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۲
باسلام وخسته نباشید
جهت استحضار به عرض می رسانم که راهور محترم از تعویض پلاک موتورسیکلت که ده سال از ساخت آن گذشته باشد ممانعت و آن را اسقاطی میداند.لطف کنید و انعکاس دهید که چه فرقی بین اتومبیل و موتور سیکلت هست که این محدودیت قائلند. در صورتیکه می توان معاینه فنی گرفت و از سلامت آن مطمئن شد تا فشار مضاعف بر قشر کم درآمد وارد نیاید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
طرح نیروی انتظامی برای تعویض پلاک و زدن سند در مراکز پلیس بسیار خوب است ولی محضرخانه ها این طرح را از طریق مجلس به شکست رساندند بایستی دوباره این موضوع مطرح شود تا مردم دوبار پول ندهند. واز همه مهمتر فروشنده نمی پذیرد که اول تعویض پلاک شود و بعد سند را انتقال دهند
آخرین اخبار