سردار جزایری در جمع خبرنگاران:

رئیس جمهور آمریکا مضحکه صهیونیست‌ها شده است

معاون امور دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، با اشاره به اظهارات اخیر آمریکایی‌ها درباره تصویب تحریم‌ها علیه ایران گفت: آمریکایی‌ها از روی استیصال حرف‌های زیادی می‌زنند، در حالیکه 5 شکست بزرگ در جنگ‌هایی که به منطقه تحمیل کرده‌اند نصیبشان شده، لذا ملت و رزمندگان ما تحت تاثیر این گونه القائات رسانه‌ای مبتنی بر تبلیغات آمریکایی قرار نخواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار "مسعود جزایری" معاون امور دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم ختم مرحومه "خدیجه محمدی" مادر سرلشکر پاسدار شهید "محمد بروجردی" در جمع خبرنگاران، درباره بودجه نیروهای مسلح، اظهار داشت: با توجه به مجموعه پارامترها و هماهنگی‌هایی که بین نیروهای مسلح و دولت انجام شده، امیدواریم در آینده فرصت و امکاناتی به وجود بیاید که وضع بودجه از آنچه که هست بهتر باشد.
 
وی افزود: هم در گذشته و هم امروز و هم برای آینده انشاءالله تعاملات خوبی بین نیروهای مسلح و کشور وجود داشته و خواهد داشت تا بودجه و اعتبارات لازم و مناسب تری در اختیار نیروهای مسلح قرار بگیرد.
 
سردار جزایری تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی‌ها و پیش بینی‌هایی که انجام شده، ما امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی، مدیریت و صرفه جویی اجازه ندهیم کوچکترین خدشه‌ای به مباحث دفاعی و نظامی وارد شود.
 
معاون امور دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح درباره اظهارات اخیر آمریکایی‌ها مبنی بر تصویب تحری‌ های جدید علیه ایران گفت: آمریکایی‌ها از روی استیصال حرف‌های زیادی می‌زنند و به خصوص بارها به طور مضحکی اعلام کرده‌اند که گزینه نظامی روی میز است.
 
سردار جزایری افزود: اگر آمریکایی‌ها از توان لازم برخوردار بودند می‌توانستند 5 جنگی که طی سال‌های اخیر در منطقه به راه انداختند را با موفقیت به پایان برسانند، در حالیکه آمریکا 5 جنگ به منطقه ما تحمیل کرده و 5 شکست بزرگ نصیبش شده است.
 
وی اظهار داشت: شخص رئیس جمهور آمریکا مضحکه صهیونیست‌ها شده و مرتب دم از گزینه‌ای می‌زند که قادر به اجرای آن نیست.
 
معاون امور دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ملت و رزمندگان ما تحت تاثیر این گونه القائات که عمدتا القائات رسانه‌ای و مبتنی بر تبلیغات آمریکایی است، قرار نخواهند گرفت.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: معاون ، امور ، دفاعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی زمانی
۲۰:۰۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
صهیونیست باید نابود شود.
آخرین اخبار