برنامه‌های هفته پژوهش در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج اعلام شد

سرپرست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج از اجرای برنامه‌های پژوهشی و فرهنگی ویژه هفته پژوهش در این مرکز خبر داد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، حسین آبین با اعلام این خبر گفت: گروه پژوهشی این مرکز، همزمان با هفته پژوهش، برنامه‌های متنوع پژوهشی و فرهنگی را با هدف ارتقاء فرهنگ پژوهش و کاربرد هنر با رویکرد مبتنی بر پژوهش، برنامه‌ریزی نموده است.  

وی با بیان اینکه هفته پژوهش از جمله مناسبت‌های مهم برای مراکز علمی به شمار می‌رود، گفت: 25 آذرماه روز پژوهش نامیده شده است و برنامه‌های هفته پژوهش از شنبه 23 آذر ماه در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی آغاز خواهد شد.

این مسوول در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته پژوهش پرداخت و افزود: كارگاه‌های آموزشي «خوشنويسي با خط محقق»، «نقاشي خط»، «تحليل سايت با بررسي موردي يك طرح آموزشي» و«بررسي پروژه هاي اجرايي اساتيد» همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌گردد.

وی برگزاری چند سمینار را از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش عنوان کرد و گفت: سمينار «هنر در گذر زمان»، «آموزش در هنر»، «چگونگي پژوهش در شاخه‌هاي گرافيك و تصويرسازي»، «تبليغات و بازاريابي» و «آئين پژوهش و راستي سنجي» از سوی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

آبین برپایی نمايشگاه پوستر و خوشنویسی را از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش برشمرد و خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه‌های آموزشی و سمینارها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره  32538855-026 داخلی 106تماس حاصل نمایند.  

وی در پایان با اشاره به حضور این مرکز در دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی استان البرز اظهار کرد: این نمایشگاه در تالار شهیدان نژادفلاح در هفته پژوهش برگزار می‌شود و مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج در غرفه‌ای با عنوان «پژوهش در هنر» در این نمایشگاه فعالیت می‌کند و برگزاری کارگاه‌های تخصصی کارآفرینی، بازاریابی و تبلیغات در حوزه‌ی هنر از جمله برنامه‌هایی است که در این نمایشگاه اجرا خواهد شد.
برچسب ها: پژوهش ، دانشگاه ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار