استاندار تهران :

جلوگیری از تخریب بافت شهری لواسان و ساخت تصفیه‌خانه در دستورکار فرمانداری شمیرانات باشد

استاندار تهران با سفر به لولسان ضمن دیدار با حجه الاسلام ناطق نوری از حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) و خانواد شهدا لواسان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سید حسین هاشمی با سفر به منطقه لواسات در شمال غربی شهر تهران با حجه‌الاسلام ناطق نوری دیدار و به ارایه توضیحاتی درباره عملکرد و برنامه‌های استانداری تهران پرداخت.
 
هاشمی در این دیدار ضمن مهم برشمردن نقش فرمانداران در اداره امور و با توجه به اینکه آقای ناطق خود نیز سابقه وزارت کشور را در کارنامه دارند گفت: در انتخاب فرمانداران و معاونین با اینکه در اوقاتی تحت فشار هم بودیم اما جانب اعتدال را رعایت و افراد آشنا به حوزه کاری و متخصص را انتخاب کردیم و در انتخاب فرمانداران نیز فقط از افراد با تجربه و خوشنام بهره بردیم.
 
استاندار تهران افزود: مسئله دیگری که بسیار مورد توجه قرار دادیم رابطه صحیح با سازمانهای فعال در تهران بود از جمله شهرداری تهران را که سالها روابطی با استانداری نداشنتد را به استانداری آوردیم و قرار شد که مسائل را بصورت همکاری متقابل پیش برده و دیوارهای فی مابین را خراب کنیم.
 
حجه الاسلام ناطق نوری در ادامه افزود: بنده وقتی شنیدم به سمت استاندار تهران انتخاب شدید بسیار خوشحال و امیدوار شدم و البته مطمئنم با روش و مشی اعتدالی شما انشاءالله کارها بصورت کامل انجام خواهد شد و البته من هم نکاتی دارم که امیدوارم نسبت به ان توجه فرمایید.
 
رییس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری افزود: نکته مهم که خود من هم آن را تجربه کرده‌ام عدم توجه به طرح تفصیلی شهر تهران و حتی لواسان است و متاسفانه علی رغم اعلام مسئولان شهری در توجه به این موضوع بازهم دیده می شود که برجهای متعدد در تهران در حال بالا رفتن است و منطقه و شهر لواسان نیز از این موضوع در امان نیست لذا به نظر می‌رسد استانداری تهران باید در این موضوع وارد شود و برای مشکل چاره‌ای بیاندیشد.
 
وی با اشاره به منابع آبی اطراف شهر لواسان که تامین کننده آب شرب تهران نیز هست افزود: امیدوارم مردم لواسان نیز از این آب بهره مند شوند و یا استانداری در رابطه با بالا بردن کیفیت آب شرب لواسان نیر راهکاری را در نظر بگیرد.
 
هاشمی نیز در پاسخ به این مسائل ضمن تعهد به توجه به این موضوعات در همه نقاط استان افزود: فرماندار شمیرانات باید ضمن بررسی و نظارت مستمر از ساخت و سازهای بی رویه جلوگیری کند و اجازه ندهد بافت شهر لواسان اسیب ببیند و نسبت به تامین رصد ماهواره‌ای ساخت و ساز در حوزه لواسانات نیز بررسی لازم را انجام دهد.
 
استاندار تهران اشاره کرد: همچنین با توجه به تمایل بخش خصوصی نیز پس از بررسی‌ها و امکان سنجی‌ها نسبت به احداث تصفیه‌خانه برای آب شرب لواسان اقدام خواهد شد.
 
همچنين هاشمي در ادامه با حضور در منزل والدین شهدای رحیمی و شیرخانی از شهدای شهرلواسان ضمن احترام به مقام والای شهدای اسلام و تکریم خانواده آنها با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای از آنها تقدیر کرد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: استاندار ، تهران ، تخریب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار