وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران اعلام کرد:

پرداخت مطالبات 500هزار بازنشسته کشوری در دهه مبارک فجر

هشتمین مرحله مطالبات بازنشستگان در ایام مبارک دهه فجر واریز می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از صندوق بازنشستگی کشوری ، دکتر علی ربیعی امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت هواپیمایی آسمان با اعلام این مطلب گفت : در این دوره که هشتمین مرحله مطالبات بازنشستگان پرداخت خواهد شد به هر یک از بازنشستگان کشوری مشمول قانون فوق مبلغ 200هزار تومان به حساب شان در ایام مبارک دهه فجر واریز می شود.

به گفته وی با تلاش و پیگیری های صندوق بازنشستگی کشوری تا کنون مطالبات 300 هزار نفر بازنشسته به طور کامل تسویه شده و پیش بینی می شود در این مرحله مطالبات نیز حدود 50 هزار نفر تسویه خواهد شد.

دکتر ربیعی در ادامه با اشاره به این که جهت گیری برنامه ها و فعالیتهای صندوق بازنشستگی کشوری در دور جدید مبتنی بر ارتقا و بهبود معیشت اقتصادی و افزایش خدمات فرهنگی ، رفاهی به بازنشستگان است ، اظهار داشت :این صندوق علاوه بر تعهدات قانونی در زمینه درمان با اجرای طرح ملی بیمه طلایی و در بخشهای فرهنگی ، اجتماعی نیز با اجرای طرح در خانه نمانیم با محوریت سفرهای زیارتی و سیاحتی و راه اندازی خانه های امید در شهرستانها به بازنشسته های تحت پوشش خدمات متنوع و گوناگونی ارائه میدهد .

گفتنی ایست تا کنون صندوق بازنشستگی کشوری بالغ بر یک میلیون و چهارصد هزار تومان از مطالبات بازنشستگان واجد الشرایط را پرداخت کرده است.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بازنشستگان ذوب آهن و فولاد اصفهان
۰۱:۱۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۲
سلام
پس بازنشسته های ذوب آهن وفولاد اصفهان چی؟؟؟؟؟؟
پس کی قراره حقوق عقب افتاده ما بازنشسته ها رو بدن؟؟؟؟؟؟؟؟
تا کی باید صبر کنیم؟
ترو خدا به فکر ما هم باشید
آخرین اخبار