بازار جهانی سیستم‌های "نانو الکترومکانیک" NEMS ، کاربردها و نحوه ی استفاده

شرکت ریسرچ اند مارکت به تازگی گزارش جدیدی با عنوان «بازار جهانی سیستم‌های نانو الکترو مکانیک (NEMS) برای سال‌های 2022-2012 بر اساس کاربردها، محصولات، عناصر و مواد» منتشر کرده است .

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، شرکت ریسرچ اند مارکت (Research and Markets) به تازگی گزارش جدیدی با عنوان «بازار جهانی سیستم‌های نانو الکترو مکانیک (NEMS) برای سال‌های 2022-2012 بر اساس کاربردها، محصولات، عناصر و مواد» منتشر کرده است . 

سیستم‌های نانو الکترو مکانیکی (NEMS) در ادواتی استفاده می‌شوند که دارای کارکردهای الکتریکی و مکانیکی در مقیاس نانو هستند . NEMS سطح پیشرفته کوچک‌سازی شده ادوات MEMS هستند . NEMS دربرگیرنده ادوات مختلفی نظیر حسگرها، فعال‌کننده‌ها، محرک‌ها و بسیاری دیگر از ادوات نانو هستند. خواص متفاوت ادوات مبتنی بر NEMS شامل قدرت الکتریکی بالا و ... باعث منحصر به فرد شدن آنها شده است . 

گزارش جدید تمامی پیشران‌ها، محدویت‌ها و فرصت‌های مربوط به بازار NEMS را که برای شناسایی روندها و شاخص‌های کلیدی موفقیت در حوزه صنعت مفید هستند را دربرگرفته است. همچنین این گزارش در برگیرنده وضعیت شرکت‌های فعال در حوزه بازار NEMS نیز هست. گزارش مذکور با دربرداشتن وضعیت رقابتی نقش‌آفرینان این حوزه، راهبردهای محوری رشد، به همراه نقش‌آفرینان اصلی این حوزه را پوشش می‌دهد. نقش‌آفرینانی نظیر سازمان‌های تحقیقاتی که نقش مهمی در صنعت ایفا می‌کنند، عرضه‌کنندگان عناصر نانو، عرضه‌کنندگان مواد نانو و تولیدکنندگان تجهیزات اصلی در این گزارش ارائه شده است. طراحی و تدوین زنجیره ارزش کامل بازار NEMS ، از منابع اولیه تا کاربردهای NEMS ، از دیگر محورهای اصلی گزارش جدید است . 

انتظار می‌رود که ارزش بازار جهانی NEMS تا سال 2022 با میانگین نرخ رشد ناخالص سالیانه 29.69 درصد، به 108.88 میلیون دلار افزایش یابد . 
برچسب ها: نانو ، مکانیک ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.