شهردار منطقه 10 تهران خبر داد:

تکمیل طرح تعریض خیابان امام خمینی(ره) تا پایان دی ماه

طرح تعریض خیابان امام خمینی(ره) تا پایان دی ماه به اتمام می رسد و این خیابان 35 متری در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران فرامرز عظیمی، شهردار منطقه 10 تهران با اعلام این خبر گفت: از کل مسیر تعریض خیابان امام خمینی(ره) که از بزرگراه یادگار امام(ره) آغاز و به بزرگراه شهیدنواب صفوی ختم می شود تنها حدفاصل خیابان خوش تا رودکی باقی مانده که این محدوده نیز به زودی تکمیل و پروژه تحویل شهروندان می شود.

وی با بیان اینکه حدود 200 متر از طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) باقی مانده است ، افزود: این محدوده معارضان بسیار زیادی داشت که در حال رفع معارض هستیم و تا یک ماه آینده عملیات عمرانی به پایان می رسد.

عظیمی اضافه کرد: تاکنون 33 هزارمتر از عملیات جابجایی و ایجاد تاسیسات زیرساختی (آب، گاز، برق و مخابرات) در فازهای مختلف به سرانجام رسیده اما هنوز 22 هزار متر از معارضات تاسیساتی این محور باقی مانده که برای رفع آنها در تلاش هستیم.

شهردار منطقه 10 با اشاره به اینکه زیباسازی و ایجاد فضای سبز نیز همزمان با اجرای عملیات عمرانی در این محور انجام شده است، اظهار کرد: در تلاش هستیم مراحل باقی مانده از این طرح را در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به سرانجام برسانیم.

وی به بافت فرسوده منطقه 10 و لزوم توسعه معابر اشاره و بیان می کند: طرح تعریض خیابان امام خمینی(ره) به عنوان یکی از اولویت های مهم منطقه با جدیت در دست اجراست و به طور حتم تکمیل اين طرح موجب کاهش ترافيک منطقه و مناطق همجوار خواهد شد.

طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) درراستای سهولت تردد وسایل نقلیه، کاهش ترافیک خیابان های همجوار و اتصال بزرگراه یادگار امام(ره) به شهید نواب صفوی در دستور کار شهرداری منطقه 10 قرار گرفته است که پس از اجراي طرح ، خياباني با عرض 35 متر تحویل شهروندان می شود که این امر علاوه بر اینکه دسترسي به محدوده مرکزي شهر را با هدايت ترافيک شرق به غرب و بالعکس فراهم می کند، موجب تسهيل در تردد وسايل نقليه، کاهش ترافيک خيابان هاي همجوار، اتصال بزرگراه هاي يادگار امام (ره) و شهيد نواب صفوي از طريق شريان هاي اصلي همچون خيابان امام خميني (ره) خواهد شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: شهردار ، خیابان ، فضا ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار