رقابت دانشجويان 48 دانشگاه کشور در مسابقات انتخابي ACM

مسابقه منطقه ای برنامه نویسی ACM در غرب آسیا با حضور 90 تیم سه نفره در روزهای ‎28‎ و ‎29‎ آذر ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

دکتر محمد قدسی، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف و سرپرست مسابقات منطقه‌یی برنامه‌نویسی دانشجویی ACM در ایران  در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران،درباره گفت: مسابقه‌ منطقه‌ای برنامه‌نویسی ACM در غرب آسیا با حضور ۹۰ تیم سه‌نفره در روزهای ۲۸‎ و ۲۹‎ آذر ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود که ‎دو یا سه‎ تیم برتر این مسابقه به سی و هشتمین مسابقه‌ جهانی برنامه‌نویسی ای‌سی‌ام که در کشور روسیه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

وي در ادامه اظهار کرد:مسابقات تهران یکی از ده ها مسابقه منطقه یی رقابت‌های جهانی برنامه‌نویسی دانشجویی ACM است که طی آن تیم‌های برتر هر منطقه انتخاب و جواز شرکت در مسابقات نهایی را که تیرماه سال آینده در سن پترزبورگ روسیه برگزار می شود، کسب می‌کنند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: اظهار کرد: مسابقه برنامه نویسی دانشجویی توسط انجمن بین‌المللی ماشین‌های محاسباتی (ACM) که معتبرترین انجمن علوم کامپیوتر در سطح جهان است، همه ساله به صورت دو مرحله‌یی برگزار می‌شود./م

برچسب ها: دانشگاه ، مسابقات ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۳:۳۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
سلام خسته نباشید ببخشید این مسابقه ی acmمربوط به چه زبان هایی از زبان های برنامه نویسی هستش؟ و حداقل چه قدر آشنایی باید داشته باشیم؟با تشکر
آخرین اخبار