بهروزي: كريكت نيازمند مسؤلان وزارت ورزش است

دبير انجمن کریکت در خصوص جایگاه تيم ملي كريكت زير 19 سال كشورمان در مسابقات آسيايي اظهار داشت: با بهبود امكانات بودجه مناسب در آسيا به حريفي قدرتمند و قدر تبديل مي‌شويم.

سعید بهروزي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم ملي جوانان زير 19 سال كشورمان با وجود اينكه فاقد زمين استاندارد بودند و در رقابت‌هاي قهرماني آسيا در گروه دشواري قرار داشتند،‌ نتوانستند برتري مقابل تيم‌هاي چين و ميانمار در مكان پنجم آسيا قرار گيرند.
 
به‌عنوان دبير انجمن اين جايگاه را براي ملي پوشان كشورمان كه با محدودترين امكانات بدست آوردند رضايت‌بخش و اميدواركننده می‌دانم.
 
دبير انجمن كريكت ادامه داد:‌ تيم ملي كريكت جوانان در سه قرعه دشواري قرار داشت، ملي پوشان با اقتدار مقابل حريفان به مبارزه پرداختند و موفق شديم با اقتدار به مرحله نيمه‌نهايي مسابقات صعود كنيم.
 
در اين مرحله مقابل چين بازي را واگذار كرديم. شكست مقابل چين تاحدود زيادي انگيزه و روحيه بازيكنان را كاهش داد اما خوشبختانه در بازي‌هاي بعدي بازيكنان به خود باوري رسيدند و مقابل حريفان نتايج مطلوبي را كسب كردند.
 
بهروزي افزود: تيم ملي چين 15 روز زودتر از آغاز مسابقات در تايلند اردو برپا كرد و با زمين و شرايط آب و هوايي تايلند آشنايي كامل داشتند. امكانات تيم ملي چين قابل قياس با ملي پوشان كشورمان نيست. تيم ملي چين در زمين‌هاي استاندارد بين‌المللي كه براي بازي‌هاي المپيك پيش‌بيني شده است تمرين مي‌كنند با وجود اختلاف در سطح امكانات وجود داشت اما ملي پوشان ايراني در دور نخست مقابل اين تيم قدرتمند پيروز شده‌اند اما متأسفانه در نيمه‌ نهايي متحمل شكست شديم.
 
وي افزود: تيم ملي كريكت جوانان زير 19 سال بدون انجام بازي تداركاتي به مسابقات اعزام شدند از طرفي در كشورمان زمين استاندارد وجود ندارد و ملي پوشان كشورمان در بازي‌هاي برون‌مرزي با زمين‌هاي استاندارد آشنا مي‌شوند.
 
بهروزي تصريح كرد: تيم ملي كشورمان علي‌رغم مشكلات و محدوديت‌هايي كه از لحاظ امكانات با آن مواجه بوده‌است در جلسه كميته فني اين رقابت‌ها به‌عنوان بهترين تيم در توپ‌گيري و پرتاپ انتخاب شده است.
 
وی بیان داشت: از مسؤلان وزارت ورزش خواستار هستم تا بودجه‌ي لازم در جهت ساخت زمين استاندارد مخصوص كريكت را تأمين كنند. تيم ملي كريكت از پتانسيل بالايي برخوردار است و به طورحتم با دراختيارداشتن امكانات مناسب و زمين استاندارد زمينه جهت پيشرفت و گسترش اين رشته مهيج و پرطرفدار در كشور فراهم مي‌شود.
 
دبير انجمن افزود: مسؤلان ورزشي بايد توجه ويژه به رشته كريكت كنند با نگاه خاص در اين رشته به طورحتم در آينده نزديك به يكي از تيم‌هاي پرقدرت در آسيا تبديل مي‌شويم و در جايگاهي به مراتب بهتر از پنجمي آسيا قرارمي‌گيريم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار