ارتش‌های فرازمینی برترین بازی مستقل جهان در سال 2013 شد!

نتایج رای گیری دور دوم رقابت‌های برترین بازی مستقل جهان اعلام شد و ارتش‌های فرازمینی توانست رتبه اول را به خود اختصاص دهد و عنوان برترین بازی مستقل جهان در سال 2013 را از آن خود کند

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ نتایج رای گیری دور دوم رقابت‌های برترین بازی مستقل جهان اعلام شد و ارتش‌های فرازمینی که در دور اول رقابت‌ها وارد لیست 100 بازی برتر از جمع بیش از سیزده هزار بازی مستقل شده بود، اینک توانست رتبه اول را به خود اختصاص دهد و عنوان برترین بازی مستقل جهان در سال 2013 را از آن خود کند!



شیرینی این موفقیت با حضور بازی‌های شبگرد و سیاوش در جمع پنج بازی مستقل برتر دو چندان می‌شود تا شاهد حضور سه عنوان ایرانی در میان پنج بازی نخست مستقل جهان باشیم. سال 2013 میلادی مجموعا سال موفقیت‌آمیزی برای بازی‌سازان ایرانی بود و محصولات داخلی در عرصه بین المللی موفق عمل کردند. آرزومندیم تا این روند هر چه بهتر ادامه پیدا کند.



این گروه بازی ساز از همه دوستانی که آن‌ها را مورد الطاف خود قرار دادند تا با حمایت‌هایشان "ارتش‌های فرازمینی" بهترین بازی مستقل سال جهان شود، تشکر و قدردانی می کنند.






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۰:۳۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
واقعاً دم بچه های ایرانی گرم که به دنیا ثابت کردن که توبازی سازیم میتونن بهترین باشن،
فقط من نفهمیدم منظورازبازی مستقل چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
parsa00
۱۳:۵۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
از عکسآشو ویدیو هاش معلومه که آخرت بازیه ای کاش زودتر بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۵ دی ۱۳۹۲
ای خدا این بازی کی میاد
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۲۰:۴۴ ۰۴ دی ۱۳۹۲
منظور از بازی مستقل چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۱۰:۳۲ ۰۴ دی ۱۳۹۲
تبریک به تمام ایرانی ها، ممنون از گروه بازی ساز ، فقط خواهشن این بازی های ایرانی رو در ایران هم پخش کنید چون در ایران یا پخش نمیشه یا اینکه خیلی کم توزیع میشه.
آخرین اخبار