15 موتورسیکلت در منزل مسکونی آتش گرفت/نجات خانواده از مرگ حتمی+تصاویر

آتش سوزی موتورسیکلت های پارک شده در حیاط ساختمان مسکونی در خیابان آیت ا.. مدتی با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با تماس مالک یک منزل مسکونی با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 23:53 شب گذشته آتش نشانان ایستگاه های 2، 93 و گروه امداد و نجات 3 را به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی به محل حادثه در خیابان آیت ا.. مدنی، برادران محمدی، کوچه محراب بیگی اعزام کرد.

به گفته سید علی میراعلایی فرمانده آتش نشانان، در محل اعلام شده یک ساختمان 4 طبقه مسکونی دیده می شد که درون حیاط آن 15 موتور سیکلت قدیم و جدید به همراه مقداری لوازم یدکی پارک شده و به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده بودند.

وی افزود: در این حادثه به علت دود و حرارت شدید ساکنان ساختمان در راهرو گرفتار شده بودند که گروهی از آتش نشانان همگی آنان را به سلامت خارج کرده و به بیرون از ساختمان انتقال دادند و گروهی دیگر با تجهیز خود به دستگاه های تنفسی و بکارگیری لوله های آبدهی آتش سوزی موتورسیکلت های شعله ور را مهار و خاموش کرده و یک مرد 53 ساله را که در سوئیت طبقه چهارم قادر به خارج شدن نبود را نیز به سلامت خارج کردند.

گفتنی است این عملیات ساعت 1:12 بامداد با ارائه تذکرات ایمنی لازم به ساکنان ساختمان پایان یافت.













انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار