زورگیران اجاره‌ای دستگیر شدند/دستگیری سردسته باند سرقت‌های به عنف در مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: فردی که به دلیل اختلاف مالی با اجیر کردن سه نفر خودروی شریکش را زورگیری کرده بود دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول شکوائیه فردی از دادگاه مبنی بر زورگیری خودروی مگان و ایراد ضرب و شتم فرد مالباخته در خیابان مشکینی مشهد موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان در بدو ورود به پرونده با دعوت از شاکی به اداره عملیات ویژه مبارزه با سرقت اظهارات وی را بررسی کردند.
 
بیدمشکی تصریح کرد: پس از مدتی کار وسیع اطلاعاتی و همچنین تجزیه و تحلیل شکوائیه و مطالعه اظهارات شاکی, کارآگاهان به یکی از شرکا مالباخته به نام علی که در گذشته با یکدیگر در امر خرید و فروش خودرو مشارکت داشته مظنون می‌شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: با به دست آوردن این سرنخ ماموران با هماهنگی مقام قضایی در چندین مرحله تحت نظر قرار دادن متهم به صورت نامحسوس و محرز شدن سرقت او را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی عنوان کرد: متهم که در بازجویی فنی و پلیسی با مشاهده مدارک و مستندات تهیه شده از سوی پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به ناچار لب به اعتراف گشود و اظهار کرد که به علت اختلافات کاری و مالی که با شاکی پیدا کرده سه نفر را اجاره کرده و با طرح و نقشه قبلی و با مسدود کردن راه پس از ضرب و شتم شاکی خودرو وی را به سرقت ببرند.
 
بیدمشکی با اشاره به دستگیری سه متهم و کشف خودروی مسروقه در یکی از روستاهای حاشیه مشهد گفت: پرونده تکمیلی در ارتباط با این موضوع تشکیل و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال و متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.
 
دستگیری سردسته باند سرقت‌های به عنف در مشهد
 
وی همچنین از دستگیری سردسته باند سرقت‌های به عنف خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام سرقت به عنف از منزل مسکونی توسط سه جوان که خود را مامور معرفی  و به عنف داخل منزل مسکونی طلاهای زن صاحب‌خانه و مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد را به سرقت برده‌اند پرونده‌ای تشکیل شد.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی خراسان رضوی با توجه به اهمیت موضوع پیگیری پرونده را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
 
بیدمشکی تصریح کرد: کارآگاهان در عملیاتی ضربتی توانستند با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و چهره زنی متهمان سردسته باند را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کنند.
 
وی عنوان کرد: تحقیقات پلیسی تا زمان دستگیری دیگر اعضای باند و کشف سرقت‌های انجام شده ادامه دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار