در پی سرمربیگری میرحسینی؛

جواهری: دلیل استعفای دوجی را نمی‌دانم/به هیچ عنوان برای دوجی مشکل ساز نبودیم

محمدرضا جواهری، قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی بازرگانی جواهری گنبد اظهار داشت: واقعاً نمی‌دانیم که دلیل استعفای دوجی از سرمربیگری تیم بازرگانی چیست.

محمدرضا جواهری قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی جواهری گنبد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا با "عباسعلی میر حسینی" به عنوان کمک مربی صحبت کردیم ولی پیش از آن که بخواهیم با وی وارد مذاکره شویم "دوجی" از سمت خود استعفا کرد. 

وی تصریح کرد: وقتی "دوجی" متن استعفای خود را به ما تحویل داد، به هیچ عنوان با آن موافقت نکردیم، حتی به وی گفتیم که هنوز یک نیم فصل از سری مسابقات لیگ باقی مانده و فرصت جبران هست، یک مربی نباید در مقابل سه الی چهار باخت دست به استعفا بزند ولی به هیچ عنوان حرف‌هایمان را قبول نکرد. 

جواهری افزود: دوجی پس از ارائه متن استعفای خود قبول کرد که به عنوان مشاور در کنار تیم باشد اما روی نیمکت به هیچ عنوان نخواهد نشست.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا مسائل حاشیه‌ای باعث استعفای دوجی شده است گفت: ما به هیچ عنوان از نتایج کسب شده ابراز ناراحتی نکردیم چون وضعیت تیم ما با داشتن 2 والیبالیست مصدوم مقابل حریفان قدرتمند و صاحب نام مشخص بود. ما به هیچ عنوان برای دوجی مشکل ساز نبودیم. 

قائم مقام باشگاه جواهری گنبد درخصوص حضور "میرحسینی" در تیم بازرگانی اظهار داشت: ما به "میرحسینی" طی صحبت‌های اولیه به عنوان کمک مربی مذاکره کردیم اما پس از آن که "دوجی" دیگر تیم را همراهی نکرد به ناچار میرحسینی را به عنوان سرمربی معرفی کردیم. 

جواهری تصریح کرد: "میرحسینی" ساعت 3:00 بامداد روز چهارشنبه که ما باید مقابل کاشان بازی می‌کردیم به گنبد رسید پس از یک جلسه 2 ساعته و صحبت‌های اولیه بلافاصله گنبد را به مقصد کاشان ترک و تیم را در بازی مقابل باریج هدایت کرد. از آن پس هم به همراه تیم به بندرعباس سفر کرده است و ما تا به امروز وی را ندیده‌ایم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار