سکوت مسئولان و افزایش 200 درصدی قیمت بلیت مشهد +سند

"بلیت سیستمی نداریم اما اگر می خواهید بلیت چارتری هست اما گرانتر است."

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، اگر این روزها برای شرکت در مراسم عزاداری پیامبر اکرم (ص) و یا شهادت امام رضا(ع) قصد سفر به مشهد مقدس را داشته باشید و با دفتر فروش یکی از ایرلاین ها و یا آژانس های مسافرتی تماس گرفته باشید این جملات برای شما آشنا است.

قطار بلیت که با وجود گران کردن 50 درصدی آن از سوی مسئولان وزارت راه و شهرسازی اساساً از حدود یک ماه قبل موجود نیست و حتی قطار اتوبوسی جدیدی نیز برای این ایام مهم و مناسبت ها – با وجود اعلام قبلی مسئولان شرکت راه آهن- اختصاص نیافته است.
 

 
سند نبود حتی یک عدد بلیت قطار برای مردم (منبع: سایت راه آهن)

بلیت هواپیما اما موجود است ولی به قیمت هایی عجیب و غریب.
 
در حالی قیمت بلیت مصوب مشهد با عوارض و مالیات آن جمعاً بالغ بر 132 هزار تومان می شود در حال حاضر بلیت این ایام بدون هیچگونه واهمه و نظارتی با قیمت هایی بیش از دو برابر و مبالغی مانند 285 هزار تومان، 245 هزار تومان و مانند این از سوی دهها آژانس مسافرتی به بهانه هایی مانند چارتر و خدمات گردشگری به فروش می رسد.
 

یک آژانس مسافرتی و فروش علنی بلیت 285 هزار تومانی یکسره مشهد!
 
نکته جالب توجه این اقدامات سکوت کامل مدیران سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است که آژانس های مسافرتی و ایرلاین ها زیر نظر آنها فعالیت می کنند.
 
سازمان هواپیمایی کشوری تاکنون دهها بار در خصوص غیر قانونی بودن فروش بلیت چارتری و فروش گران تر از تعرفه آن هشدار داده، موضوعی که البته تنها با لبخند آژانس های مسافرتی و ایرلاین ها روبرو شده است.
 


سند فروش بلیت های 230 و 240 هزار تومانی یکسره مشهد!
 
صبحانه به عنوان مستند دو نمونه از قیمت های مندرج در سایت فروش اینترنتی آژانس ها را در این رابطه منتشر می کند و در صورت عدم امکان دستگاههای عریض و طویل دولتی برای مراجعه و دستیابی به این اسناد، آمادگی ارائه کامل آنها را به مراجع دولتی متولی امر دارا می باشد
برچسب ها: وبگردی ، بلیت ، مشهد ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار