جلالی: برای ماندن در کورس به سه امتیاز بازی با فجر نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: وضعیت تیم برای بازی مقابل فجر مناسب است و در چند روز گذشته تمرینات خوبی را پشت‌‌سر‌ گذاشته‌ایم و امیدوارم با پیروزی از زمین خارج شویم.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی پیش ‌روی تیمش مقابل فجر سپاسی بیان داشت: وضعیت تیم برای مقابله با این تیم مناسب است و در دو، سه روز گذشته تمرینات خوبی را پشت‌‌سر گذاشتیم. در بازی با نفت مسجد سلیمان هم بازی خوبی ارائه دادیم و بر بازی مسلط بودیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد مصدومان و محرومان این تیم اظهار داشت: بازیکن محروم تیم مرتضی اسدی و مصدوم هم دو، سه بازیکن هستند که به احتمال بسیار قوی 2 تا از این بازیکنان را در روز بازی نخواهیم داشت.

جلالی در مورد تیم فجر سپاسی گفت: تیم فوتبال فجر تیم چابک و جنگنده‌ای است و باید باتوان و قوی بازی کنیم. سه امتیاز این بازی برای ماندن در رقابت با تیم‌های صدر جدول بسیار مهم است و برای کسب هر سه امتیاز به مصاف فجر خواهیم رفت.

وی در مورد توان قهرمان شدن تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی در فصل‌هایی بوده که با صدر فاصله داشته و در آخر فصل خود را به صدر نزدیک کرده است و چرا نباید بتوانیم قهرمان شویم علت بد بازی کردن چند بازی گذشته‌مان بدی هوا بود که موجب شد تمرینات خوبی را پشت‌سر نگذاریم.


جلالی در پایان افزود: در مورد تمام مشکلات و مسائل مربوط به لیگ و تیم‌های ملی از قبل باید فکر کرد و تمام احتمالات را باید در نظر گرفت آیا آقایان احتمال این را نمی‌دادند که تیم ملی بتواند به جام جهانی صعود کند؟ صعود تیم ملی به جام جهانی باعث فشرده‌شدن بازی‌های لیگ شد که بازی‌های تیم ملی امید، جام باشگاه‌های آسیا را تحت‌الشعاع قرار داده است. نباید برای این مسائل دقیقه نود تصمیم‌گیری کنند از امروز باید برای سال آینده چاره‌جویی کنند زیرا تیم ملی در کورس رقابت جام جهانی قرار می‌گیرد و شرایط حساسی پیدا می‌کند و این مورد نباید لیگ، جام حذفی، بازی دیگر رده‌های تیم‌های ملی و جام باشگاه‌ها را تحت‌ فشار قرار دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن رزاق پور
۱۶:۳۹ ۱۱ دی ۱۳۹۲
فوتبال تراکتورسازي اسير بحران خود ساخته است تراکتورسازي تبريز اسير بحران هايي مي باشد که زائده سوء مديريت در اين تيم مي باشد .
باید به جای تعویض سرمربی دونفرکارشناس فوتبال به عضویت هبئت مدیره تماماً نظامی تراکتور سازی در بییاورند تا با اظهار نظر وتصمیم گیریه ای اماتوری تیم رابه بحران نکشانند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۵۳ ۱۱ دی ۱۳۹۲
تراکتور بیر کلام
مجید جلالی و السلام
United States of America
توحیداسفهلان
۱۱:۵۷ ۱۱ دی ۱۳۹۲
اقامجیدحمایتت میکنیم.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یه هوادار
۱۰:۴۴ ۱۱ دی ۱۳۹۲
آقای جلالی تو مردی . و مرد از مشکلات فرار نمیکنه .

البته حتی اگه بری هم حق با شماس .

و تراکتوری واقعی باید در این بازی به ورزشگاه بیاد و از جلالی حمایت کنه .
واین زینی زاده و دلفکار هستن که باید برن چون جلالی تو نیم فصل لیست بازکن داد ولی اونا تهیه نکردن چون میخواستن تیم نتیجه نگیره و مربی عوض کنن در حالی که بیشتر تیمهای مدعی تو نیم فصل بازیکنای خوبی گرفتن .


آقای جلالی با رفتنش تیم داغون میشه ....
حالا همه چیز به تماشاگرا در بازی بعد وابسته س

به خاطر تراکتور هم که شده جلالی رو تنها نزارین . شاید تونستیم یک بار برای همیشه بساط این مدیرای ناکارامدو از تراکتور بر چینیم .
آخرین اخبار