پولادگر با 34 راي رییس فدراسیون تکواندو شد

پولادگر: ساعي مثل پسر من است/ رسانه ها رقابت من و ساعي را شديد جلوه دادند

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تکواندو با انتخاب مجدد سید محمد پولادگر به عنوان رییس این فدراسیون چهارشنبه 11 دی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تکواندو پس از یک بار تعویق در اول دی، ساعت 10صبح امروز به ریاست نصراله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مرکز همایش های آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

در پایان این انتخابات سید محمد پولادگر رییس چهار دوره قبل فدراسیون تکواندو برای چهار سال دیگر با 34 راي از بين 38 راي ماخوذه بار ديگر رياست فدراسيون را بر عهده گرفت.
 
محمد مهدي اسدي 2 راي آورد و 2 راي نيز سفيد اعلام شد.

10 نامزد برای انتخابات فدراسیون تکواندو ثبت نام کرده بودند.

سید محمد پولادگر، هادی ساعی، آرش فرهادیان، جمشید سهرابی، نادر خدامرادی، علی محمد بسحاق، مهدی صادقی، محمد مهدی اسعدی، احسان صرامی و فرامرز دلدار خیرآبادی نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون تکواندو در این مجمع بودند که آرش فرهادیان وعلي محمد بسحاق انصراف خود را در اين انتخابات  اعلام كردند.
احسان صرامي در مجمع غايب بود، جمشيد سهرابي در حمايت از ساعي به انتخابات نيامد، نادرخدامرادي بازنشته اعلام شد، از حضور ساعي هم در انتخابات با توجه به اينكه يكي از اعضاي شوراي شهر است، جلوگيري شد.
 
*پولادگر: ساعي مثل پسر من است
 
پولادگر پس از انتخاب شدن براي دوره جديد رياست فدراسيون تكواندو با تشكر از رسانه ها براي پوشش خبري انتخابات فدراسيون عنوان کرد: اگر برنامه من را در مجمع شنيده باشيد، از همان ابتدا عنوان كردم كه براي چهار سال آينده اخلاق مداري را مدنظر قرار داده ام چون با وجود افتخارات زيادي كه در اين سال ها كسب شده  و با لاترين آن قهرماني جهان بوده، اخلاق به نوعي كمتر از گذشته مورد توجه واقع شد.

وي افزود: چالش ها و حواشي زيادي ايجاد شده كه تا به حال نداشتيم و اين موضوع نشان مي دهد كه قهرماني آسيب پذير هم مي تواند باشد و ممكن است بعد از پيروزي قهرمانان دچار آفت هايي شوند. تلاش من هم اين است كه اخلاق مداري را در اين رشته سرلوحه كار كنم. بعد از قهرماني ها دچار منيت ها و جاه طلبي هايي شده بوديم كه بايد از بين برود.

وي در مورد اينكه برخي تغييرات در فدراسيون و تيم ملي باعث كم شدن هبستگي در خانواده تكواندو شده، تصريح كرد: تغييرات هميشه علت داشته و هرجا كه لازم باشد، صورت مي پذيرد. با اين تغييرات ما به اهداف خود رسيديم و قطعا هر زمان كه به رفع مشكلات كمك كند اتفاق خواهد افتاد.

پولادگر ادامه داد: اگر جمع يك دل و يك رنگي با هم فكري وجود داشته باشد قطعا كارها رو به جلو پيش مي رود.

وي در پاسخ به اين سوال كه با حواشي ايجاد شده قبل از مجمع و اجازه شركت نكردن هادي ساعي در انتخابات فدراسيون تكواندو، وي قصد شكايت به مجامع جهاني را دارد، گفت: من هم اين موضوع را شنيده ام اما بعيد مي دانم ساعي اين كار را انجام دهد.انتخابات طبق روال هميشگي انجام شده و همه شاهد برگزاري آن بودند. درست نيست كه مسائل داخلي خود را به خارجي هايي كه دنبال چنين فرصت هايي است، ارجاع دهيم چون غربي ها از حاشيه هاي ما خوشحال مي شوند.

وي در مورد اساسنامه فدراسيون هاي ورزشي عنوان كرد: قانون دوشغله ها هميشه بوده است. من 18 سال در صنعت كشور فعال بودم و بخاطر تكواندو از اين شغل انصراف دادم. به نظر من اساسنامه فدراسيون ها بايد در دستور كار وزارت ورزش و جوانان قرار بگيرد. و ارزيابي شود چون همه رشته ها عملكرد يكساني ندارند.يك اساسنامه براي همه رشته ها نمي تواند مناسب باشد و بايد بر مبناي شرايط هر رشته تنظيم شود.

پولادگر در پاسخ به اين سوال كه نظر او به عنوان يك رييس فدراسيون در خصوص آنكه نمايندگان ورزش و اعضاي شوراي شهر نمي توانند در انتخابات فدراسيون هاي ورزشي شركت كنند، چيست؟ گفت: من اجرا كننده قانون نيستم.اما قانون بايد در همه جا و بدون در نظر گرفتن موقعيت آن فرد يكسان باشد.

وي در مورد غلامحسن ذوالقدري دبير بازنشسته فدراسيون تكواندو عنوان كرد: ذوالقدر را بايد به خانه بفرستيم تا استراحت كند (با مزاح). او از سرمايه هاي تكواندوي ايران است و بايد از پيشكسوتان و كساني كه در اين سال ها براي آنها از كيسه ملت هزينه شده به درستي استفاده شود.

رييس فدراسيون تكواندو در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگار مبني بر استفاده مجدد از هادي ساعي در فدراسيون تكواندو با توجه به رقابت به وجود آمده براي انتخابات افزود: به نظر من اين رقابت را براي انتخابات رسانه ها ايجاد كرده اند و بايد بگويم ساعي مثل پسر من است. به اندازه اي با او در اين سال ها همسفر بوده ام و اوقاتي را در كنار هم بوده ايم كه با پسر خودم تا اين حد نبوده ام!

پولادگر در مجمع انتخابات هم ضمن اعلام عناوين مختلف تكواندو در طول ساليان گذشته اين رشته پرافتخارترين رشته ورزشي عنوان كرد و گفت: اين افتخارات در سايه برنامه ريزي ها بدست آمده و پيروزي ها در تكواندو و پومسه و در همه رده هاي سني را مديون ليگ باسابقه تكواندو هستيم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار