موسوي نسب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اتباع بيگانه ساماندهي مي‌شوند

مدير كل ساماندهي اتباع خارجه استانداري تهران از راه اندازي سايتwww.samandehi.nobat.ir خبر داد .

سيد عيسي موسوي نسب، مدير كل ساماندهي اتباع خارجه در استانداري تهران درباره كم و كيف نحوه ساماندهي اتباع بيگانه در استان گفت: هم اكنون اتباع بيگانه در طرح ملي ساماندهي غيرمجاز تحت اسكان قرار مي‌گيرند و با در دست داشتن گذرنامه و رواديد مي‌توانند به يكي از 44 دفتر ساماندهي اتباع بيگانه در استان تهران مراجعه كنند.  
 
وي گفت: 44 دفتر در حوزه استانداري و فرمانداري استان تهران براي شناسايي و رسيدگي به وضعيت اين افراد در نظر گرفته شده است و اتباع خارجي با مراجعه به سايت www.samandehi.nobat.ir و تعيين روز نوبت دهي با در دست داشتن گذرنامه و رواديد به دفاتر ساماندهي اتباع خارجه مراجعه و ثبت به درخواست خود اقدام كنند.  
 
به گفته مدير كل سازماندهي اتباع خارجه با ثبت نام و مراجعه به اين سايت مي‌توانند هر چه سريعتر در خصوص اشتغال و نيازهاي آن‌ها اقدام كنند.
 
موسوي نسب با بيان اين كه براي تهران 118 دفتر براي ساماندهي اتباع بيگانه در نظر گرفته شده است كه هم اكنون 44 دفتر در كل استان تهران پاسخگوي نياز افراد است افزود: پيش‌بيني مي‌شود در سال آينده اكثر دفاتر آمايش و راه اندازي شود.  
 
وي راه اندازي سايت ساماندهي اتباع بيگانه را در راستاي اهداف اصل 44 قانون اساسي و كوچك سازي دولت ناميد و خاطر نشان كرد: به اين ترتيب تكريم ارباب رجوع و پاسخگويي به نياز مشتريان پيش از پيش خواهد بود.
انتهاي پيام/
 

برچسب ها: اتباع ، بیگانه ، ساماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار