ایازی در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بازی،سرگرمی و آموزش کودک و نوجوان:

شهر دوستدار کودک شعار این دوره از نمایشگاه است

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اينكه در تهران 3هزار و 120 کودک کار و خیابان شناسایی شده گفت: موضوع کودک به دغدغه جدی مديريت شهري تبدیل شده است .

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران سيد محمدهادی ایازی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه تهران 5/8 میلیون نفر جمعیت دارد ، اظهارکرد: در تهران 60 هزار کودک پیش دبستانی، یک میلیون دانش آموز ، 600هزار دبستانی و بالغ بر 100هزار نفر کلاس اولی زندگی می کنند.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه در خصوص حوادثی که برای کودکان اتفاق می افتد دغدغه های جدی داریم، گفت: بیست هزار تصادف رانندگی منجربه فوت در تهران رخ می دهد که متاسفانه 1200تن از آنها کودک هستند .
 
وی با تاکید براینکه در حال حاضر در تهران 3هزار و 120 کودک کار و خیابان شناسایی شده اند، اظهارکرد: موضوع کودک به دغدغه جدی در مدیریت شهری تبدیل شده است .

ایازی با بیان اینکه شهر دوستدار کودک شعار پنجمین نمایشگاه بازی ، سرگرمی و آموزش کودک و نوجوان است،گفت: براساس مصوبه شورای شهر 30 وظیفه عمده در حوزه کودک و نوجوان باید در تهران انجام شود که همه این وظایف همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی با برشمردن برخی از این مصوبات تصریح کرد: در حالی که شورای شهر تهران تلاش می کند برگزاری همایش ها و جشن ها بسیار مشخص و معین باشد اما در خصوص برگزاری جشن و همایش های ملی و جهانی در حوزه کودک که به تحکیم بنیان خانواده توجه دارد از هیچ گونه حمایتی فروگذار نمی کند .

ایازی ادامه داد: هدف از این نمایشگاه ارتقای سطح آگاهی شهروندان در زمینه بازی و اسباب بازی و سرگرمی کودک ونوجوان ، معرفی اسباب بازی و لوازم سازگار با محیط زیست سلامت کودک و نوجوان می باشد .

وی با اشاره به حضور 30 سازمان و شرکت مرتبط با شهرداری تهران در این نمایشگاه اظهارکرد: مدیریت شهری تلاش کرده تا در این نمایشگاه آنچه در حوزه شهر به کودکان ارتباط پیدا می کند را معرفی کند .

معاون شهردار تهران همچنین بیان کرد: راه اندازی 320 خانه کودک در 374 محله شهر تهران از اقداماتی است که همسو با مصوبه شهر دوستدار کودک صورت گرفته است و در این راستا تلاش می کنیم با تعامل سازنده به ویژه با آموزش و پرورش فعالیت خود را در حوزه کودکان و در سطح محلات گسترش دهیم .

برچسب ها: شهر ، ایازی ، دوستدار ، سرگرمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار