‌قم/ در یوم‌الله 19‌ دی؛

دیدار هزاران‌ نفر از مردم ‌قم با مقام معظم رهبری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از فراهم شدن مقدمات عزیمت کاروان چند هزار نفری مردم قم برای دیدار با مقام معظم رهبری به مناسبت یوم الله 19 دی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، نصرت‌الله لطفی در دیدار اعضای بزرگداشت یوم‌الله 19 دی با ‌آیت‌الله علوی‌گرگانی فرا رسیدن سالروز قیام مردم قم در سال 56 را گرامی داشت و اظهار کرد: مردم قم امسال نیز همانند سال‌های گذشته در این روز به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شده و از رهنمودهای ایشان بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا کاروان چند هزار نفری مردم قم در حال آماده‌سازی است و مقدمات عزیمت مردم قم برای دیدار مقام معظم رهبری فراهم شده است بیان کرد: مردم قم در یوم‌الله 19 دی بار دیگر با امام خمینی(ره) تجدید میثاق کرده و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه مردم قم حضوری پرشور در دیدار با رهبر معظم انقلاب خواهند داشت تصریح کرد: همیشه بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم بسیار قابل تامل بوده و معظم له از مردم قم به عنوان انتقال دهندگان پیام انقلاب یاد کرده‌اند.

وی از آماده‌سازی سرودی ویژه برای قرائت در محضر رهبر انقلاب خبر داد و بیان کرد: امیدواریم که صدا و سیما نیز نسبت به پوشش این سرود و همخوانی مردم قم اقدام لازم را انجام دهد.

لطفی با اشاره به اینکه مردم قم همواره پاسدار انقلاب و ارزش‌های اسلامی بوده و خواهند بود بیان کرد: هماهنگی‌های لازم برای اعزام کاروان مردم قم به تهران برای دیدار رهبری صورت گرفته و نکات ایمنی نظیر بیمه لحاظ شده و تمام اعضای این کاروان در طول سفر زیرپوشش بیمه قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به استقبال گسترده و بالا بودن حجم تقاضا برای حضور در دیدار با مقام عظمای ولایت گفت: برای این دیدار به 40 ارگان سهمیه داده شده است./س

برچسب ها: قم ، دیدار ، مردم ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.