تغییرات اساسی در کادر و ترکیب ارومی‌ها:

سرمربی صرب تیم ملی چین در ارومیه/ رویارویی‌ متین با چهره جدید ارومی‌ها

تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از کش و قوس‌های فراوان با "دژ‌ان برجویچ‌" به عنوان سر‌مربی قرارداد همکاری بست.

احد یوسفی‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در طول تعطیلات نیم فصل با رایزنی‌های انجام شده و ‌مذاکراتی که با گزینه‌های مختلف داشتیم بالاخره به "دژان ‌برجویچ" ‌سرمربی اسبق تیم ملی والیبال چین قرارداد همکاری بستیم.
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: قرار  است، این سرمربی از "الکساندر بشکویچ‌" به عنوان مربی در کادر فنی استفاده کند وی نیز از کشور صربستان است.

"دژان" سابقه مربیگری در تیم‌های باشگاهی کشور ایتالیا را هم در کارنامه خود دارد و یکی از بازیکنان مطرح و صاحب نام دوران بازیگریش‌در صربستان بوده است.
 
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در ادامه یاد آور شد: به منظور تقویت ترکیب تیم هم نسبت به جذب دو یار خارجی اقدام کردیم و توانستیم با بازیکنان خارجی در پست‌های دفاع وسط و دریافت کننده قدرتی قرار داد همکاری ببندیم.
 
 وی تصریح کرد: از این پس "بورسیلاو‌ پترویچ" دفاع وسط تیم ملی صربستان و "تونی کواکویچ‌" قدرتی زن تیم ملی بلغارستان در مسابقات لیگ ما را همراهی می‌کنند این دو بازیکن تاکنون در خدمت تیم‌های  ملی خود بوده و خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده می‌کردند.
 
 گفتنی است: تیم والیبال شهرداری ارومیه در بازی فردا مقابل متین ورامین با چهره جدید خود حاضر می‌شود.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 

برچسب ها: تیم ، والیبال ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سولدوز
۱۸:۳۷ ۱۷ دی ۱۳۹۲
یاشاسین شهرداری
آخرین اخبار