ایلام/

انسداد 90 درصدی مرزها در مناطق اولویت‌دار کشور

جانشین مرزبانی ناجا با بیان اینکه انسداد مرزها در مناطق اولویت دار کشور بیش از 90 درصد است گفت: طرح جامعی برای انسداد مرزها در گذشته تدوین شده و با تائید شورای عالی امنیت به تصویب نهایی رسیده است

.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ سردار احمد گراوند با اشاره به اینکه با توجه به اعتبارات موجود سالانه اعتباراتی برای انسداد مرزها به مرزبانی تعلق می‌گیرد افزود: مرزبانی جمهوری اسلامی نیز با عنایت به اعتبارات دریافتی در حوزه انسداد مرزها هزینه خواهد کرد.
جانشین مرزبانی ناجا گفت : در حال حاضر انسداد مرزی در بیشتر مرزهای جمهوری اسلامی به مرز 90 درصد رسیده است.
گراوند تصریح کرد: بنا به شرایط مرزها در پاره‌ای از مناطق انسداد مرزها کمتر بوده و در پاره‌ای از مناطق انسداد مرزها بیشتر مورد عنایت است.
وی ادامه داد: اولویت یک مرزبانی جمهوری اسلامی مرزهای شرقی و غربی کشور بوده و اولویت دوم ما استان‌ مرزی کرمانشاه و ... است.
این فرمانده مرزبانی اضافه کرد: مرز استان ایلام یکی از مرزهای با اولویت نخست بوده که مد نظر مسئولان مرزبانی قرار دارد.
گراوند تصریح کرد: در مرزهای استان سیستان و بلوچستان طی سه سال گذشته حدود 600 کلیومتر از نوار مرزی تحت پوشش مرزبانی قرار گرفته است.
جانشین مرزبانی ناجا گفت: در استان آذربایجان غربی بیش از 150 کیلومتر از مرزهای غربی کشور تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
وی ادامه داد: در دو استان مرزی ایلام و کرمانشاه بیش از 300 کیلومتر مرز تحت پوشش مرزبانی جمهوری اسلامی قرار گرفته و در واقع از برادران ارتشی تحویل گرفته‌ایم.
این فرمانده مرزبانی تصریح کرد: به محض دریافت مرزها از برادران ارتشی واحدهای آن ترمیم و نیروی مرزبانی در آنجا مستقر شده‌اند.
گراوند تصریح کرد: مرز تایباد در استان خراسان جنوبی یکی از مرزهای اولویتدار مرزبانی بوده که انسداد مرز در این خروجی بیش از 90 درصد است.
جانشین مرزبانی ناجا گفت: در استان سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی به ترتیب 70 و 85 درصد انسداد مرز صورت گرفته است.
وی ادامه داد: انسداد مرز در نوار مرزی استان کردستان بیش از 90 درصد است که توسط مرزبانی این موضوع مورد توجه است./س
 
 
 
 انتهای پیام/
برچسب ها: انسداد ، مرزها ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.