Google Picasa؛

دانلود کنید: نرم افزاری کاربردی برای دسته بندی تصاویر شما

اگر کلی عکس روی رایانه خود دارید و آن‌ها را از روی سی دی و یا از اینترنت جمع آوری کرده‌اید و نمی‌دانید چگونه آنها را دسته بندی کنید و یا هنگام پیدا کردن تصویر خاصی کلی زمان صرف می‌کنید همراه دریچه فناوری اطلاعات باشید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ جستجو یک عکس در رایانه در بین هزار عکس کار مشکلی برای همه ماهاست خصوصا اگر گرافیست و یا طراح باشیم، چون در بین کلی عکس و فایل آماده موجود در هارد سیستم باید دنبال یک فایل باشیم، راه حل در این گونه موارد استفاده از نرم افزار پیکاسا می‌باشد چرا که این نرم افزار تمامی عکس‌های ریز و درشت موجود در هارد رایانه را پیدا کرده و با دسته بندی‌های منظم و مرتب آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌هد.



با هر بار اجرا، Picasa عکس‌های موجود در هارد رایانه شما را از میان فایل‌ها جستجو و بر اساس معیارهایی از جمله تاریخ و زمان آن‌ها را دسته بندی می‌کند. این برنامه با نمایش تصاویر بند انگشتی از تمام عکس‌های موجود در رایانه به شما کمک فراوانی در پیدا کردن عکس مورد نظر می‌کند.


Web Albums قابلیت جدیدی است که به این نسخه نرم افزار اضافه شده است، شما می توانید با وارد شدن به حساب خود در گوگل عکس‌های خود را از درون پیکاسا به راحتی و تنها با یک کلیک در فضای شخصی خود آپلود کنید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید همچنین آلبوم‌های شخصی دوستان خود ببینید و عکس‌های آن ها را نیز ذخیره کنید. در پایان لازم به ذکر است که نرم افزار پیکاسا قبلا به صورت تجاری عرضه شده بود ولی بعدها توسط شرکت گوگل خریداری شد و هم اکنون به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است اما به دلیل تحریم این برنامه همانند سایر محصولات گوگل در ایران به صورت مستقیم قابل دریافت نمی‌باشد.

تغییرات 93/11/29:
نرم افزار به نسخه 3.9 [Build 139.161] به‌روز رسانی شد.


 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 16.36 مگابایت
 • نسخه: 3.9 [Build 139.161]
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۵
سلام من تازه به این گروه امده ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۴ دی ۱۳۹۳
اگه امکانش بود روی ویندوز فون هم کار کنین و بعضی از نرم افزار هارو معرفی کنین.با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۵ ۰۴ دی ۱۳۹۳
به همه پیشنهاد می کنم نصب نکنن اگه نصب کردن هم پاک کنن
این نرم افزار به طور خودکار عکسای کامپیوتر رو آپلود می کنه روی سرور های گوگل،بعد هم لطف می کنن سوال می پرسن که می خواید این عکس ها رو دوستانتون هم ببینن یا نه؟
اگه فرض را بر رازداری و امنیت سرور های گوگل بذاریم،حجمی که از اینترنت شما می گیره،به روز سیاه می نشونتون
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۶:۱۴ ۰۴ دی ۱۳۹۳
این طور هم دوست عزیز... تا زمانیکه شما نخواهید آپلود نمیشه!! تمامی نرم افزارها اینطور است... اگر تنظیمات رو دست کاری نکرده باشید خود سرانه Google Picasa این کار رو نمیکنه
آخرین اخبار